Bari delirdiğime değsin yahuuuu

Bari delirdiğime değsin !!!

Bir gece senden beklenmedik bir şey yap.
Mesela ellerinin üşümesine aldırmadan uzat parmaklıklardan.
O parmaklıklar senle beni ayırır. Onlar aramıza karanlık sokar.
Teğet geçsin bu kez karanlık, senden beklenmedik bir şey yap bu gece.
Bu gece bana kendini anlat.
Dalyasan gibi omuzlarıma dökülme düşlerimden.
Ellerin dolaşsın saçlarımdave yüksek sesle anlat pişmanlıklarını.
Sigaranı çektiğin gibi derinden olsun iç çekişlerin.
Beni sana yaklaştıran cümlelerin gerçek değilse o küllere bunu da kat.
Yılları saydırma bana mesela, geleceksen bunu belli etmelisin.
Geceleri bekleyip kâbuslara bürünmek yakışmaz sana.
En sade, en belirgin hem de en kip suretinle gülümse bana.
Yüzüme dokunduğunda içimden kelebekler uçmalı.
Bu gece senden beklenmedik bir şey yap, bana kendini anlat.
Bilmeliyim, ben gölgelerde kavrulurken senin hislenimin neydi?
Bilmeliyim, geceler yalnızca benim için mi gündüzlerle birdi…
Ve çiskin sokaklar avuçlarını sıkı sıkı sarmana neden miydi?
Bana bir gülümseyiş ver.
Bir ucundan tut ve o ucu elime koy.
Ben bunu geç göreyim.
Zaman o sonsuz boyutlarından arınsın, kendimle çelişeyim.
Bana kendini inandır.
Yıllar sonra seni hala gördüğümde düşümdebari delirdiğime değsin!
alıntı
Bugün yolda iken okudum çok hoşuma gitti...
------------
bir ara okumuş ve msn spaceme kayıt etmişim yine rast geldimde değişmemişim yine okudum yine sefdim...

Hiç yorum yok:

blogspot counter