Araba tamiri ve Satranç takımı


Yahu ben bizim millete hastayım heee:)

Bugün bazı durumlardan dolayı günümün 3 saati araba tamircisinde geçti.

Ben zati erkek olsam araba manyağı bi tip olurdum o ayrı bir durum
-o ne bu ne şimdi napıon
diye diye,
Tamirciyi deli ettim bi kere:)
Sonracıma arabanın orasını burasını temizledik babamla üstüne birde tamir ettirdik falan tabi ben yukardaki soruları sorarken adamlarda tip tip bakıolar bana ama ben tüm şirinliğimle ve merakımla sorulara devam ediyorum derken.

Birde ne göreyim.

Biz gittiğimizde tamirciler oturuyorlardı.ben yemek yiyorlar diye pek oralı olmadım sonradan yemek yediklerini sandığım yere baktığımda
Ne göreyim???

Çok güzel Satranç taşları gördüm hepsi camdandı.
Süper bi takımdı...

Yahu bizim abiler satranç oynuyormuş yahuuu

Ne tavla ne okey ne ıvır zıvır enikunu satranç oynuyorlarmış.



Vallahi yanımda foto makinesi olmadığı için o an baya sinirlendim.O anı dondurmak isterdim.

Sakın yanlış anlaşılmasın amacım küçümsemek falan değil.Namusuyla çalışan para kazanan herkes baş tacıda.

Hiç beklemiyordum böyle bişi ben yaaa..
İşte o zaman bir kez daha ümitlendim ve büyük bir gurur duydum Ülkemi bir kez daha sevdim Şükürler ettim Böyle güzel bir ülkede olduğum için.

Zaten çok seviyorum ülkemi ama bi daha bi sevdim:)
--------------
Bu arada yeni temam nasıl sizce?

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Blogunuzu ilk kez ziyaretim cok güzel degisik sevgiler canim gülcandan

Unknown dedi ki...

teşekkürederim tekrar tekrar beklerim:)

kuzguni dedi ki...

Güzel olmuş sende benim gibi azıcık kuzguni olmuşsun:)

Unknown dedi ki...

diğerinin rengi yazıları fotoları çok kötü gösteriyordur düzensiz renksiz bu daha güzel gösteriyor ormuyorda insanı :)

Sevil Şahin dedi ki...

bloguna ilk kez geldim sanırım yada geldiysemde hatırlayamadım üzgünüm. ama çok içten biri olduğunu yazılarından anlayabiliyorum.
bence bu tema çok iç karartıcı daha canlı olmalı sen canlı birisin sanırım :))
tamircilere gelince bende sahsen tebrik etmek isterim şimdilerde nerede sanraç oynayanı bulmak zor herkes facebook peşinde :))

Unknown dedi ki...

göürşlerin için teşekkürederim genelde gece yazdığım için diğer tema beni baya yoruyordu o zaman ismim gibi ilkbahara yakın bi zaman dediğiniz gibi cıvıldak bir tema ayarlayayım ben:)

idefix indirim kodu dedi ki...

güzelmiş.

blogspot counter