SILA - konuşamadığımız şeyler


Bazen takılır insan bazı parçalara böyle sanki onun için yazılmıştır gibi gelir dimi sizede oluyordur mutlaka sılanın bu albümünde ki bu parça son ses dinlemelik..

Hani nerdeyse bazı zibidiler gibi araba içinde gümbür gümbür basları aça aça dinlenilecek parçalar benim için:)
Hiçç utanmam çalarımmmmmmmmm
hatta bide sevdiğimin kapısına gideyim tam olsunnn:D



sanaaa değeeeerde geçerrr ama beni delerdeee geçerrrrrr nannnn
seyredenlerrrrrrrrr gülerdeeeeeeeeeeeee geçerrrr
resil oldummm nenn senin yüzündenn
inn nennn aşağıııııı
!!!!
=)))))

(tabi ben böle haykırırken hatta höykürürkennneee seyredenler haliyle gülüoo olurlar)
=)))

Zati yukarıdaki beni bildiğinden erkek yapmamış serseri olurmuşum herhaldeee
ama harbi delüüüüüganlı olurdumm heeee
=)

Bir yazıya daha romantik başlayıp ormantik bitirdim yaa
Helal olsun banaa

2 yorum:

deeptone dedi ki...

açılmasını beklemekten sıkılıp yeni blogumu açtım :)


deepblueeagleforever.blogspot.com

deeptone dedi ki...

ben de seviyorum bu kızı.

blogspot counter