İşte 2011 senesinin ilk manyakça isteğini yapıyorum

Etrafımdaki saçma sapan evliliklerden ötürü evlilikden soğudum, zati tırsıyodum tuz biber oldunuz beaaa diye düşünüyorum son günlerde çok da ciddiyim.

Ama ama nolurrr bir gün eğer evlenirsemmm benim gibi düşünen biri ile olsa bu evlilik
yanisi
^^Naaannn bir kere evleniyorum eğlencenin deliliğin dibineee vurim düğünün ardından desinler ki bilmemnegiller nası düğün yaptılar ne eğlendiler bizide ne coşturdular hepimiz kurtlarımızı döktük düğün dediğin böyle olur yahuuu :))
Hatta biz bile aramızda konuşalım ne dans ettik ne eğlendik süperdi yaff diye.^^

hele de şu dansı nası yaptılar ayyy ağzım açık izledim desinler

İlk dansına çağrıyoruz çifti derler ya onu yaptıktan sonra bunu patlatcan ardından milletin ağzı açık kalır hahaha süper olur süperrrr

Gelinliğimin eteklerini tuta tuta oynarım yeminnnneennn o kadarrr diyorumm:D







Bunu benle yapacak adamı alırım ben abicim, üstüne bi de Halil Koçak dan nikahını da kıyarım hükümetinideee şarkısını bilemm sölerim :D
Sahi ben geçende de bir parça duydum böle yine maynak bişi dedim bunuda ilk giriş şarkısı yapcan da nerde onu kabul edecek adamceğiz dedimdi kendi kendime :)
Daha bende neler var nelerrr ne çibim düğün fotoları , ne çibim davetiye notları hahaha sır sır evlenince görersiniz.
HEr ne kadar şuan için çooooooooooooooookkkkkkkkkkkkk uzak olsadaaaaa
Evlenmeyi düşünemiyorum ama eğer evlenirsem diyede kafamda delice planlarım var.
Daha ne diyeyim
Allah akıl fikir versin :))
blogspot counter