Karmakarışık

Rapunzelin hikayesine farklı bir bakış olmuş sanki.
Filmi izleyen tüm bayanların saçla ilgili bir sürü soru soracağını hatta nasılllll dayanabiliyor bu saçına diye ben sıkıntıya girdim.
Neyse saç meselelerini geçelim de filmden bahsedelim bu güzel uzun saçlı kızımızın saçı tarayan insana gençlik veriyor.Yaşlı cadılardan biride Rapunzel kızımızı sırf bu nedenden dolayı daha kücükken kaçırıyor ve film böyle başlıyor.
Animasyon kalitesine bayıldım rapunzelin saçı çok gerçekçi kocakoca gözleri falan süper.
Hele şu salak oğlan bi bakışları var gülmekden ölüyorsunuz:)
Hemen izleyin hemennnn:)
ımdb 8.1 arkidişlerrr







3 yorum:

deeptone dedi ki...

izlerim yine benden önce izlemişsin :)

Cafe Pepela dedi ki...

Ben de izlemek istiyorum ben de!
Not etmiştim,daha nasip olmadı.
İnşaAllah en kısa zamanda :)

Unknown dedi ki...

senin aklındakileri önceden izliyorum hep deep
cafe pepela kaçırma izleeee :)

blogspot counter