EN SON NE OKUDUM=> JOHN GREEN AYNI YILDIZIN ALTINDA





Ben ki bir mavi severim evet evet tam bir mavi sever bu kitapda beni ilk önce kapağı ile vurdu. Ve öyle güzel bir kapağı var ki insan her sabah kalktığında onu görsün istiyor. Neden bilmem ben öyle istiyorum:) Manyaklık benden kaynaklı olabilir. Hatta dahada manyakça düşünüp bütün fotoğraf karelerinde bu kitap olsun istiyorum:) Mutlaka dayanamayıp bi kaç çekimini yapıp flickrada koyarım zaten :)

Baştan söylemeliyim ki kitap beni ağlatmadı ama herkesi benim gibi ağlatmayacağının garantisini vermem  çünkü konu benim odunluğumla alakalı olabilir. Hatta sorun tamamen benle ve gözyaşı, duygusallık ayarlarımla alakalı. Çünkü pokemonun sinema filminde ash öldüğünde ağlayanda bendim küçüktümde gerçi karanlıkda olunca nası olsa kimse görmez diye sanırım neysee sonra bana ne oldu bilmiyorum Allah beni bildiği gibi yapsın ne diyimmm:) 
Ama filmi olsa sanki kendimi çokda tutamam gibi :)

Karakterler resmen içime işledi.

Çünkü Hazel ahhhh sanki bir yakınım gibi onun o nefes almasını sağlayan şeyi sürekli yanında taşıması kablolar vs bana bile yük oldu ki ben bir ara bazı nedenlerden ötürü onkoloji bölümüne gitmek zorunda kalmıştım.(Allah hepsine acil şifalar versin.). Çok zor şeyler ama ...Hazel güçlü kabullenmiş bilinçli...Kitapda herşey Hazelle başlamış ve tamamen onun hayatını dinleyeceğiz diye  düşünürken bir gün Augustus geliyor. Kısaca Gus...
Değişik iletişim şekilleri, birbirlerine beğendikleri kitapları okutmaları ve hatta birbirlerine kitap okumaları  o kitabın yazarı ile tanışmak için amsterdama gitmeleri .....
Çok içtenler...Çok bizdenler...

Isaacıda unutmamam gerek. Sonsuzaaa dekkk...O kupaları kırmasını çok iyi anlıyorum. Hatta gidip onu bırakan kızın arabasına yumurta atmalarını...

Gus ve hazel her insanın hayatına girmesi gereken hayattaki değişik bakış açılarını bizlere göstermesi gereken iki kanserli çocuk...


Ne deee güzeldiniz ikiniz....



Sanırım filmide çekilcekmiş hatta araştırmalarıma göre Çekimler Ağustos 2013 de başlayacak 2015 yılındada vizyona girecekmiş.

Çok güzel bir film olacak eminim bana biraz saksı olmanın faydaları filmini hatırlatmıştı zaten kitap sanırım o kadarda güzel olur.

Film için karakterler dönüp duruyor.
Benim kafamda kızı Dakota yada Emma watson oynar diye geçiyordu. Tabii sanırım artk başka birilerinede şans vermek gerek diye düşündüler:)






Bakın birde ne buldum ahhhh biz kitap severlerin kitaplara olan inanılmaz bağıııı :)



Ben deeeeeee istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmm !!! 

Kitapdan alıntılarım











 

Hiç yorum yok:

blogspot counter