EN SON NE OKUDUM=> NERDESİN BERNADETTE MARİA SEMPLE

Biliyorum biliyorum şıralar 2 güne bir kitap sıgdırma hatta bazen uykudan uyanıp ya dur şunu bitiriyim ile başlayan 1 güne 1 kitap sığdırma çabalarındayım.

Ama bir kitabı yada bir filmi merak edip de o an okumazsam daha sonra ilgimi kattiyen çekmiyor. O nedenle tez zamanda alıp merağımı giderme çabalarım :)

Birde boş boş durmayı hiç sevmem yeni kitaplar yeni dünyalar demek değil mi ???

Gerçek kitap severler mutlaka beni anlmıştır ;)

bu arada #kitapkdvleriyüzde1olsun kampanyasına gönülden destek veriyorum. Şahsen ailemde herkes kitap okur ve hatta birbirimizle
 -Hhhayır önce ben okuyacağım diye dalaşırız bile:)

Haydi başalayılım kitabın konusu beni çekti ilk önce dahi bir baba ve dahi bir anne ve onların 15 yaşındaki kızı...
dahi anne bazı nedenlerden ötürü ortadan kayboluyor ve bu işi çözmek 15 yaşındaki kıza kalıyor.

böyle okuyunca kovalamacalı falan sanıyorsanız yanılıyorsunuz.

Kitapda ilk önce kaçmak yok. Derine inip meseleleri  bu kaçışa sürükleyen nedenleri veriyor yazar ilk önce hemde bu bilgiler komşuların mailleşmesi , dilekçeler faxlar vs ile oluyor.

Aslında bu belgelerde Bernadette nin kızına veriliyor zaten bu kitabı yazanda kızı:)

ama yazar konularda öyle güzel bir bağlantı sağlamış ki sanki belgeler sizi elinize geçmiş ve onları gizli gizli teker teker okuyorsunuz gibi hissediyorsunuz...

zaten bu nednele kitap baştan bi ilginç ne oluyor yahuu ben bu kitapdan bişi anlamadım diye başlayacaksınız kitaba olaylar en son açığa kavuşacak.

Çok da spoiler vermek istemiyorum.Hatta hiç vermek istemiyorum.

yazar olayları tek tek belgelerle sizin elinize veriyor  bence bu tarz çok değişik ve kitabın içindeymişsiniz gibi hatta o belgeler size verilmiş gibi hatta ve hatta sanki siz birinin bilgisayarını hacklemişde maillerini gizli gizli okuyor gibi oluyorsunuz:)

Kısaca kitap güzel kitap derin aile, kız ve anne arasında ki ilişkiler irdeleniyor.

Benim şahsen dahi insanlara karşıd eğişik bi ilgim var kitap birazda ondan sardı sanırım. Bir sanatçının birşeyler oluşturma çabası duygu ve düşünceleri vs hep ilgimi çekmiştir.

Kitabımın üstünü çizmeyi sevmediğim için sevdiğim kısımların fotosunu çektim:)








puanım10/ 8 olurdu

Hiç yorum yok:

blogspot counter