EN SON NE OKUDUM => GRİNİN ELLİ TONU SERİSİ

Bir süredir okuduğum kitapları ve filmleri paylaşmadığımı gördüm.
Hatta bu etiketi daha fazla doldurmam gerektiğini düşünüyorum

1 ayda kaç tane kitap okudum hatta haftada desem inanırmısınız:)
inanınnn inanınnnn

Haydi ilk seri ile başlayalım.
Bu tarz kitapları sevmem ama arkadaşlarımın çok seveceksin demeleri ile seriye bir başladım pir başladım.1 haftada tüm seriyi bitirdim diyeyim.

Kitap yetişkinler için tabikide ben artık bazı kısımları dayanamayıp atladım. Ama christian ın ve ananın iç dünyaları yaşadıkları inanın sizi içine çekecek. Öyle ki rüyalarımda bile onların dertleri ile uğraştım. Ana nın kafasında dönen herşey sizinde kafanızda dönecek.
Mantık hataları elbette var edebi pek bi yönü yok. Ama emin olun karakterler sizi içine çekecek.

Pişman olmayacaksınızı.

ayriyaten nedendir bilmem.

Christian için hep Matt Bomer olarak düşündüm.Umarım filminde de o başrolü alır :)

Şimdiden iyi okumalar.


hım çok merak ediyorum benim gibi kitaptaki bütün parçaları dinlemek için mp 3 nün listesine ekleyen birileri var mı acaba???

:))

Hiç yorum yok:

blogspot counter