BİR GÜN FAN ANLATIMINDAKİ FAN OLACAĞIMI DÜŞÜNMEZDİM :)

\\\Bir gün fan anlatımındaki fan olacağım aklıma gelmezdi :D///
Havalimanı zayiatı olarak eve döndükden sonra ertesi gün sabah konser salonuna yakın bir ilçede oturan anneannenin evine gidildi. (Saat 15:30 )Ardından hazırlanılıp taksime doğru yola çıkıldı.
Kızlarla buluşulup yola koyuldu.
Sanırım daha saat 16:00 civarıydı. Bizi giriş arkadan dedikleri için nedense o anki şaşkınlığım ve google mapsin yanıltmasıyla kızları bayaaaaa bir dolandırarak ikm nin arkasına getirdim. Tek karımız saati ilerletmemizdi.17.00:)
O saatten itibaren kapıda beklmeye başladık. Hava çok soğuktu. HEr saat başı içeri beş dakika sonra alınacağımız söylendi. Öyle böyle derken saati 19.00 yaptık. (öyle böyle dediğim saatlerce soğukda ve ayakta beklemek neyseki boiceler çok sıcak kanlıda öle ısındık acuk smile ifade simgesi
Görevlendirmelerin yanlış yönlendirmesi sonucu ön kapıya gittik. Koşa koşa sonra geri geldik falan derken sonunda içeri girdik ama bu iş öyle içeri girmeklede bitmiyor saar 19.55 e kadar ikm içinde de bekledik malesef. en son el insaf edip içeri aldılar.
Sahneye uzak kalacaktık çünkü çoğu kişi girmişti.
Sonra bir baktım bir savaşçı elinde meşalesini yakmış biri çağrıyor (savaşçı:ümran smile ifade simgesi ) yer ayırmışlar bize önce giren arkadaşlarımız yanlıran hemen geçtik ve başladık beklemeye.
Bu arada yanımızda cnblue hongkong admini var ve elinde deli bir foto. makinesi.smile ifade simgesi
Öyle böyle derken sunucunun yanıltması sonucu japonyanın gızçelerine bizimkiler diye bir çığlık bastık. O sırada kirazı sarsarak -sanırım heyecandan öleceğim dediğimi hatırlıyorum.
Sonra kaçıncı sıra şuan hatırlayamıyorum sunucunun bizimkileri anons etmesiyle öyle bir çığlık koptu ki. protokoldeki güney kore ekibi bizlere baktı :)))
Sahneye çıkmalarıla biz ayağa fırladık ben foto makinemle video çekerken kardeşimde telefonumla fotoğraf çekiyor bir yandanda elimizde ışıkları sallıyoruz. Şarkının yarısında pil bitti ve f. makinem kapandı. Kaydetmiştir nasıl olsa diye oan umursamadan devam ettim(ki kayıt etmemiş şuan çok üzgünüm yaaa)....
Bizimkilere bakıyorum ama nedense beynim orda oldğumu bir türlü algılayamadığı için hiç birşey kaydetmiyor. Belkide heyecandan ne hormonu salgılanıyorsa rüyada gibiyim. İzliyorum ama sanki göremiyorum:) Hala şuan net hatırlayamıyorum. Uzun süredir titrememe bile neden olacak kadar heyecanlanmamıştım. Vücutta şaştı tabi ne olii diye grin ifade simgesi
Hayal meyal hatırladıklarım Yonghun çok neşeli ve harerketli olması idi. bizse o sırada zıplayarak ve çığlık atarak şarkıya eşlik ediyorduk. Mesela sanırım yongh oh my turkiee gibi bişiler demiş ama o bile yok bende grin ifade simgesi
Performans sırasında Güneykore ekibinin bizim fotoğrafımızı çektiğini hatırlıyorum. Ve protokoldeki bir kızın performans bitişinde ayağa kalkıp kalp işareti yapması ve bağırması sonucu jongh ve yonghun oraya baktığını :))))
ve onlar giderken kardeşime sürekli ben hiç bişi hatırlayamıyorum dediğimi şu an performansı tekrar izleyip neler izlediğimi kendime hatırlatmam gerek smile ifade simgesi Aaaa yonghun öpücük attığını hatırladım şuan :))
Performans bitişinde foto çekmeye giden hongkong admini yanıma dönüpde fotolara baktığında Allahım bu fotoğrafdakileri ben biraz önce canlı izlemiştim diye içimden geçiriyordum ki.
Kardeşimin- abla sıra Türkiyede demesiyle kendime geldim.
Murat dalkılıçı da destekledikden sonra festival bitti ve katılımcıları tekrar sahneye davet ettiler. Çok sevindim çünkü bu sefer beynime kazımak için daha net bakabilirdim. İkm inliyordu. Cnblue geldi. bizlere baktı. Sanırım El salladı. Hepsine tek tek baktım ama nedense yaptıkları şeyleri hala net olarak hatırlayamıyorum.
Aklımdaki tek şey onların burda karşımızda olduğu idi ama nedense hafızam hala inanma aşamasına geçemedi.
Akşam eve dönüş yolunda ssürekli teşekür ediyordum.
'' Çok teşekürederim çok teşekürederim...
Allahım daha iyi bir insan olmak için daha çok çalışıcam.
Çok teşekürederim..
Böyle bir ödül verdiğin için çok teşekürederim.
Derslerimede çok çalışıcam. wink ifade simgesi
Çok teşekürederim....''
Eve varana kadar ne kadar çok teşekür ettim bilmiyorum. Şahsen benim hayal edemediğim birşeydi bu. Halada edemiyorum.
''Ekip kızçelere sizlere çok teşekürederim. Grubu bilmeme ve dinlememe rağmen aranıza geç katıldım. Ardından çok başka nedenlerle ekibe katıldım. Resmen kader smile ifade simgesi Pek katkım olmasada hatta pek aktif olamasamda Cnblue yu Canlı görmemdeki yegane aracılardan biride sizsiniz. Sizlerede çoooomçok teşekürederim. İyi ki varsınız..''
Şu bir gerçek ki eğer birşey insanın kaderinde kısmetinde varsa hiç istemesede olur, çok istesede olur. Gece oturdum hesapladım ki iki gündür aç susuz hatta çok affedersiniz tuvalete bile gidemen toplamda 10 saat ayakta beklemişiz.Çok alakasız insanlarla muhattap olmuşuz. fotoğraf makinleri çantalar hediyeler çiçekler derken bayada birşeyler taşımışız..Kısacası İşin cefasını çektik elimizden geleni yaptık. Gerisini Allah'a havale ettik. Sonucunda da böyle güzelikler yaşadık. Şükürler olsun....
-----------------
Melez boice ilkbahar miso:)
Uzun oldu ama 3 günün özeti ancak bu kadar olurdu.Kusurabakmayın.Hatamız varsada affola..






Daha fazla fotoğraf için cnblue turkey facebook sayfamıza bakınız.



Google napiyosun sen yaffff

Böyle saçma birşey olamaz sanırım.
Tamam sürekli blogu kullanan biri değilim ama canım sıkılınca mutlaka uğrarım.
Ve blog senelerdir açık her ne kadar arada kapamayı düşünsemde.
Ve şuan o senelerdir eklediğim fotoğraflar yok gözükmüyor.
sende tüm anılarımı sil google sende sill  
Bi sen kalmıştın zaten.
bu sorunun çözümü var mıdır ?
sadece bende mi gözükmüyor fotoğrafla acaba ?

Üzüldüm beee :(

ÜRÜN YORUM ETUDE HOUSE COLLAGEN MOİSTFULL KREM (YORUM GÜNCELLEME)

Şuraya bak yazmaya yazmaya nasıl giriş yapacağımı bile unuttum 

buraya neden geldiğimide unttum   bir an 
Doğruya elimde bir sürü ürün var ve ben neden nasıl memnun olup olmadığımı kimseyle paylaşmıyorum uzun süredir dedim.

bunu demem 3 ayımı almış bu arada :)
Yada ne okuduğumu , son zamanlarda nerelere gittiğimi neden yazmadım ki bloğa diyorum.
Eskilerden tanıyanlar bilir ailecek çok gezentiyiz.

Utanmasak kendi Turkey travel channelimizi açarız yani. 
Bu nedenle bir sonraki postum telefonumdaki ( salak gibi neden foto. makinemi götürmedim diye kendime yeterince çemkirdim ) 400 adet fotoyu sizinle paylaşmak olacak inşallah.

Neyse başlığa bak mevzuya bak

Uzun süredir kullandığım etude housemoistfull krem kışın müthiş etkiler yaparken yazın beni mahvetti.
Allahtan bitti.
Gerçi sorun benim cildimde çünküsü;
Cilt yapım yağlıya dönük karma.
Sağolsun yazın cıvıtıyor iyicene sabah kalktığımda yüzümden patates kızartabilecek kıvama geliyorum bazen 
Ve kremimiz nemlendirici etkisinden çıkıp buna katkıda fazlasıyla bulundu.

Kendisini kendim için Kışın as kremi ama yazın tırt kremi ilan ediyorum.
Tırt goes to Etude house collagen krem diyorum.
Ürünüde amma haşin kullanmışım hee :)
Tabi bu etki sadece benim cildimle ilgili olabilir yazın bile kuru olan cilde sahip olanlara belkide mükemmel bir üründür.

Herşey herkese iyi gelmiyor yane:)


not: blogspot tüm foto.larımı sildiği için kendi çekimim olmayan foto.larla güncelleme yapıldı.

kore ayak peelingleri muthismis



Uzun suredir yazamadim aicin fotoğrafau sayede bir cok urunu uzun sure denemis oldum buda onlardan biri ilk once holika holika ardindan itsskin ayak peelinglerine ailecek hatta sulalecek bayildikkkkkk
Bu urunden su ana kadar toplam 15 tane falan kullanilmistir. Herkes memnun kalip birbirnesoyleyince boyle oldu ^_^
Bu urun icinde ayak maskesi mevcut bir cift ayak poseti ve suyu var . Ayaklariniza takip icine icindeki suyu dokup 1.5 saat bekliyorsunuz ve 4-5 gun sonra ayak deriniz komple soyuluyor. Hemde hic acimadan mis gibi yeni deri ortaya cikiyor.
Bence mutlaka denemeniz gereken urunlerden biride bu.
Telefondan post yazdigim icin fotogflarda hemen telefondan seecrenshot yapip koydum.
Kusurabakmayin.^_^

not: blogspot tüm foto.larımı sildiği için kendi çekimim olmayan foto.larla güncelleme yapıldı.

itsskin li efektor yuzdeki izleri aydinlatmak isteyenler buraya ^_^



Son zamanlarda kullandigim ve cok memnun kaldigi. Bir urun kendisi itsskin li efektor sivilceli ciltlerde yada durup durup benim gibi kizaran ciltlere birebir.1 seneye yakinfir Nedeni belirsiz bir  kistik sivilcelerim oluyor  en son artik ergenlik sivilcesi dediler meger ergenlige gec giriyormusum hehe sevinsem mi uzulsem mi bilemedim.
Kistik sivilceler icin tedavi gormeye basladim. Ama sivilceler disari cikmadigi ici  yuzumde cok koyu lekeler birakmaya basladi :(
Koreden beyazlatici kullandim ama cildim tepki verdi ve arastirmalarima devam ettigimde bir kac bloggerin izler icin sivilce izlerini aydinlatmak ici  bu urunu kullandigini ogrendim.
Sabah aksam duzenli kullandigimda cok memnun kaldim. Hatta sivilcelerimin cikmasini bile engelledigini dusunuyorum ciksalar bile cok hafif atlatiyorum. Ve sivilceler taze oldugu icin sanirim izlerinde daha etkili olabilir. Bir cok bloggerin cilt bakim rutininde power10 serisinden bir urun mutlaka var.
Urunu 1 aydan fazladir kullaniyorum yuzde 25 duruyor ve bitince tekrar almayi dusunuyorum.
Benim gibi sorunu olanlar power 10 li efektore sans vermeli mutlakaaaa


not: blogspot tüm foto.larımı sildiği için kendi çekimim olmayan foto.larla güncelleme yapıldı.

Son Zamanlarda Napıyorum yada Napyoruz :D

kendisi insan adlı blogerın blogunu hatim edince benimde yeniden yazasım geldi bi an:D
15 tatilde kendime şöyle bir liste yapmıştım.
hello myc teacher çok eski kaldığı için yerine gumihoya başladım ve neden daha önce bana zorla izletmediler diye arkadaşlara çemkirdim:D
rooftop da izleniyor iki dizi bir arada takipteyim yanii:D

Hali hazırda çevirisi geldikçe izlenenlerde var kdramalardan 4 dizi
tvd yapımlarındanda 3 dizi takip ediyorum.
aynı zamanda kshowlardanda 3 showu takip ettiğime göre
K drama ve kshow bölümleri 1 saat sürüp tvd yapımları 40 dk sürdüğüne göre bu manyak kız kaç saatde bir dizi bitirmekdedir adlı bir sayı problemi sorabilirim sizlere:D

Buda kpss etkisi olabilir kanımca...:D
(kpssye nasıl hazrılandın diye sorduklarında kdrama izleyerek dieyceğim:D )
Ne diyeyim Allah beni bildiği gibi yapmış zaten çokda teşekürederim:)
Kendimdende çok memnunum:D

Neyse son zamanlarda ailecek sardırdıklarımız rüyalaramıza bile girip bize dert olan programlar ve dizilerden gifler paylaşacağım
evet başlıyorum
hişttt odaklanın  bakiiiimmm
 

ilki teen wolf şu sıralar baya dertliler bu iki dost stiles a ne olacak oda annesi gibi delirerek ölecek mi?
Tabikide scotcığımız bir çaresini bulacak bulmalııı yapmalı yaniii


maydanozlastigi:

evrendenkacis:

Şöyle bir arkadaşım olmadıya ona yanarım.

aynen şöyle bi arkadaşım olaydı
 
peki
bunlara ne olacaklar yeniden birleşecekler mi ayhh o zenci kadın bunları bulunca ben bile sevindim.
baba oğul arasındaki sorununda hallolması iyi oldu  bu olaya her şerde bir hayır vardır diyerek  türk yorumu yapacağım:)
velet yaa babası ölecek orda bu neler peşindeee
Sonracıma en son sevgililer gününde benim gibi yalnız olan jyj lerimle kendimi teselli ettim:D
junsumun gülüşüne hiperaktifliğine yine yeniden aşık oldum...:)
ya yoochun nasıda taklit ediyor junsunun yanlış kelime kullanmasını 
Cediiiiiiiiiii!!! :D
bu arada şu an kral tv de shinee çıktı evlatlarımı tvde görmüş gibi oldum ayhssss:D

neyse konuyu dağıtma bahar :)
strong heart gumiho özel bölümünüde izleyince neden shin min ah ı ve lsg yi çok sevdiğimi bir kez daha anladım erkek olsam ideal tipim olarak shinmini seçip peşinden koşardım falla:D

buda lsg:D

şu şarkıyada takmış durumdayım:)

ve rooftop :D 
deliler
 majesteleriymiş 
tam dayaklıksın yoochun
 

çok güzel bunlar yaaa:D

tiplere gelll:D

peki en son hangi showu izledik exxxxxxxxxxoooooooo show timeeeeeeeeee yehettttt

bir 2pm show kadar komik değildi kalabalıkdan ötürü sanırımm :))))

bir diğer güncel takip edilen dizi emergency couple 
choiii yi severim ama jio yu daha fazla nede olsa o bizim runningmanden dişi kaplanımız:D
Ama bu choinin kabalıkları beni öldürecek sonunda saçını başını yolasım geliyorrr
aynen böyle:)
 

birde güncel ötesi güncel bebişlerim benimmm evlensinlerde uzaylı bebecikler yapsınlarrr istediklerimmm:D
 
ve bu kadına hastayım yaaa nasıl deli bişi yaa bazen kendimi görüyorum sanırım ondanda daha bi kanım kaynadı:D


Uzaylı olan do min jun  ama baksana nasıl tırsıyor bizimkinden:D

böylede centilmendir ablası bu bebe:D
bu videodada artık kıskanma sırası dominjundaaa hehehehhee kıskannn kıskann iyi oldu sanaaa:D
 
bugün birde tam duygusal bir zamanımda izlediğim miracle no 7 var öyle bir anda izlemişim ki İstanbulu sel almasın diye filmin sonunu getirmedim:)
 
Film boyunca adalet sistemine sayıp sövdüğüm doğrudur.

neyse yeter bu kadarlık
son söz do min jundan gelsin:D

Bu iki ürüne hastayım:D KOREAN HAUL




Bittikçe alınacak yegane üründür.
Ürünü kullanan herkes çok memnun olup laneıge nin diğer ürünlerinide koştura koştura alıyor.
Bu marka biraz pahalı ama bütün ürünleri denenmeye değer.
Şahsen bende diğer kemlerini denemek istiyorum 
Ama ilk gece kremim ve sanırım tek gece kremim olarak kalacak gibi.
Cildim çabuk kabarır tepki verir ve o zamanlar sürerim sabah haififlemiş şekilde kalkıyorum 
Aramızda kalsın ben sivilcelerin bile üstüne sürüyorum bazen ve hafifletiyor uyşş canım benimm:D

Ürün açıklaması
Beta-glukan içeren ürün , yorgun ve kuru cilt ile zenginleştirilmiştir hafif jel-dokulu gecede maske özel Sleepscent TM Kar Su ile Loaded € ™ s bariyer Skina pekiştirmek için Ceramid SLN formülü ile formüle zihin ve cildi rahatlatmak için aromatik özleri karışımı içerir cilt cilt geri netlik ve canlılık pürüzsüz uyanır.
Daha aydınlık dinç ve sağlıklı kullanmak için: temizliği ve yüzünde pürüzsüz eşit geceleri sürünüz
 Gece bekletin ve ertesi sabah iyice durulayın.
Haftada iki gece kullanılır.

2. as ürünüm
övdüldüğü kadar olan 
Etude house collagen serisi
şu an elimde bu iki ürün var başlarda pekde etkili gelmemişti yine benim aceleci tavrım ama cildimdeki kızarıklığı hafifilettiğini ve
hafif olan kırısıklıkları düzeltip hafifte bir dolgunluk verdiğini gördüm.
Hala kullanıyorum.
bol bol suruyorum parlıyor suratım böyle kremden ama emiyor arkadaş
her türlü emiyor :D 
Ama kışın nemlendirmesi eksik kalıyor.
Nemlendirme için daha etkili olan collagen serisinin skin ve lotionu en ksıa surede alınacak
(bloggerın elinde şuan başka bir markanın skin ve lotionu varda :P )
Dudaklarıma bile sürüyorum kremi
sanırım korelilerin köfte dudak sırrı böyle ürünler :D

bazen hafif rujla karışıtırıp renklendiriyorumda mis oluyor miss:D

Serini göz kreminide aldım ama şuan elimde başka bir ürün var o bittikden sonra kullanacağım.
Kullandığımdada  yorum yazarım.

Son Zamanlarda Ne İzliyor-Dinliyorum ?

NE İZLİYORUM? K DRMAM
YOU CAME FROM STAR
Tabikide kim soo hyunumcumun you cam from starını izliyorum, bayan oyunuyucu çok meşhurmuş ama ben ilk defa gördüm sanırım ve hastası oldum müthiş sevimli birşey izlemeyen çok şey kaçırıyor 
-ohh sorrryyyyyyyy !! yani (izleyenler beni anlar:P )



NE İZLİYORUM K SHOW
WOOYOUNG WE GOT MARRİED.
EXO SHOW
RUNNİNG MAN

wooyoungun heyecandan aklını nasıl kaybettiğini  




ve saçını değiştirince çok sevindim şahsennn
 

exo show bu delüleride çok seviyorum ve acayip gülüyorum:D

vee As kShow um tabikide runningmannn

helede sevdiceğim katılmışşş:D

 

NE DİNLİYORUM?
EXO MİRACLE DECEMBER VE DAVICHI LETTER