Son Zamanlarda Napıyorum yada Napyoruz :D

kendisi insan adlı blogerın blogunu hatim edince benimde yeniden yazasım geldi bi an:D
15 tatilde kendime şöyle bir liste yapmıştım.
hello myc teacher çok eski kaldığı için yerine gumihoya başladım ve neden daha önce bana zorla izletmediler diye arkadaşlara çemkirdim:D
rooftop da izleniyor iki dizi bir arada takipteyim yanii:D

Hali hazırda çevirisi geldikçe izlenenlerde var kdramalardan 4 dizi
tvd yapımlarındanda 3 dizi takip ediyorum.
aynı zamanda kshowlardanda 3 showu takip ettiğime göre
K drama ve kshow bölümleri 1 saat sürüp tvd yapımları 40 dk sürdüğüne göre bu manyak kız kaç saatde bir dizi bitirmekdedir adlı bir sayı problemi sorabilirim sizlere:D

Buda kpss etkisi olabilir kanımca...:D
(kpssye nasıl hazrılandın diye sorduklarında kdrama izleyerek dieyceğim:D )
Ne diyeyim Allah beni bildiği gibi yapmış zaten çokda teşekürederim:)
Kendimdende çok memnunum:D

Neyse son zamanlarda ailecek sardırdıklarımız rüyalaramıza bile girip bize dert olan programlar ve dizilerden gifler paylaşacağım
evet başlıyorum
hişttt odaklanın  bakiiiimmm
 

ilki teen wolf şu sıralar baya dertliler bu iki dost stiles a ne olacak oda annesi gibi delirerek ölecek mi?
Tabikide scotcığımız bir çaresini bulacak bulmalııı yapmalı yaniii


maydanozlastigi:

evrendenkacis:

Şöyle bir arkadaşım olmadıya ona yanarım.

aynen şöyle bi arkadaşım olaydı
 
peki
bunlara ne olacaklar yeniden birleşecekler mi ayhh o zenci kadın bunları bulunca ben bile sevindim.
baba oğul arasındaki sorununda hallolması iyi oldu  bu olaya her şerde bir hayır vardır diyerek  türk yorumu yapacağım:)
velet yaa babası ölecek orda bu neler peşindeee
Sonracıma en son sevgililer gününde benim gibi yalnız olan jyj lerimle kendimi teselli ettim:D
junsumun gülüşüne hiperaktifliğine yine yeniden aşık oldum...:)
ya yoochun nasıda taklit ediyor junsunun yanlış kelime kullanmasını 
Cediiiiiiiiiii!!! :D
bu arada şu an kral tv de shinee çıktı evlatlarımı tvde görmüş gibi oldum ayhssss:D

neyse konuyu dağıtma bahar :)
strong heart gumiho özel bölümünüde izleyince neden shin min ah ı ve lsg yi çok sevdiğimi bir kez daha anladım erkek olsam ideal tipim olarak shinmini seçip peşinden koşardım falla:D

buda lsg:D

şu şarkıyada takmış durumdayım:)

ve rooftop :D 
deliler
 majesteleriymiş 
tam dayaklıksın yoochun
 

çok güzel bunlar yaaa:D

tiplere gelll:D

peki en son hangi showu izledik exxxxxxxxxxoooooooo show timeeeeeeeeee yehettttt

bir 2pm show kadar komik değildi kalabalıkdan ötürü sanırımm :))))

bir diğer güncel takip edilen dizi emergency couple 
choiii yi severim ama jio yu daha fazla nede olsa o bizim runningmanden dişi kaplanımız:D
Ama bu choinin kabalıkları beni öldürecek sonunda saçını başını yolasım geliyorrr
aynen böyle:)
 

birde güncel ötesi güncel bebişlerim benimmm evlensinlerde uzaylı bebecikler yapsınlarrr istediklerimmm:D
 
ve bu kadına hastayım yaaa nasıl deli bişi yaa bazen kendimi görüyorum sanırım ondanda daha bi kanım kaynadı:D


Uzaylı olan do min jun  ama baksana nasıl tırsıyor bizimkinden:D

böylede centilmendir ablası bu bebe:D
bu videodada artık kıskanma sırası dominjundaaa hehehehhee kıskannn kıskann iyi oldu sanaaa:D
 
bugün birde tam duygusal bir zamanımda izlediğim miracle no 7 var öyle bir anda izlemişim ki İstanbulu sel almasın diye filmin sonunu getirmedim:)
 
Film boyunca adalet sistemine sayıp sövdüğüm doğrudur.

neyse yeter bu kadarlık
son söz do min jundan gelsin:D

2 yorum:

Meishenme dedi ki...

okurken çok eğlendim , gifler süper süper süper!
bu arada şu an kral tv de shinee çıktı evlatlarımı tvde görmüş gibi oldum ayhssss:D aynı durum bende de oluyor ~~

Unknown dedi ki...

blogumla çok uzun zamandır ilgilenmedim resmen üvey evlat gibi davranıyorumd eğil mi en son yazımı 6. ayda yazmışım :(
senin yorumunu bile yeni görüyorum :(

blogspot counter