Bu iki ürüne hastayım:D KOREAN HAUL




Bittikçe alınacak yegane üründür.
Ürünü kullanan herkes çok memnun olup laneıge nin diğer ürünlerinide koştura koştura alıyor.
Bu marka biraz pahalı ama bütün ürünleri denenmeye değer.
Şahsen bende diğer kemlerini denemek istiyorum 
Ama ilk gece kremim ve sanırım tek gece kremim olarak kalacak gibi.
Cildim çabuk kabarır tepki verir ve o zamanlar sürerim sabah haififlemiş şekilde kalkıyorum 
Aramızda kalsın ben sivilcelerin bile üstüne sürüyorum bazen ve hafifletiyor uyşş canım benimm:D

Ürün açıklaması
Beta-glukan içeren ürün , yorgun ve kuru cilt ile zenginleştirilmiştir hafif jel-dokulu gecede maske özel Sleepscent TM Kar Su ile Loaded € ™ s bariyer Skina pekiştirmek için Ceramid SLN formülü ile formüle zihin ve cildi rahatlatmak için aromatik özleri karışımı içerir cilt cilt geri netlik ve canlılık pürüzsüz uyanır.
Daha aydınlık dinç ve sağlıklı kullanmak için: temizliği ve yüzünde pürüzsüz eşit geceleri sürünüz
 Gece bekletin ve ertesi sabah iyice durulayın.
Haftada iki gece kullanılır.

2. as ürünüm
övdüldüğü kadar olan 
Etude house collagen serisi
şu an elimde bu iki ürün var başlarda pekde etkili gelmemişti yine benim aceleci tavrım ama cildimdeki kızarıklığı hafifilettiğini ve
hafif olan kırısıklıkları düzeltip hafifte bir dolgunluk verdiğini gördüm.
Hala kullanıyorum.
bol bol suruyorum parlıyor suratım böyle kremden ama emiyor arkadaş
her türlü emiyor :D 
Ama kışın nemlendirmesi eksik kalıyor.
Nemlendirme için daha etkili olan collagen serisinin skin ve lotionu en ksıa surede alınacak
(bloggerın elinde şuan başka bir markanın skin ve lotionu varda :P )
Dudaklarıma bile sürüyorum kremi
sanırım korelilerin köfte dudak sırrı böyle ürünler :D

bazen hafif rujla karışıtırıp renklendiriyorumda mis oluyor miss:D

Serini göz kreminide aldım ama şuan elimde başka bir ürün var o bittikden sonra kullanacağım.
Kullandığımdada  yorum yazarım.

Hiç yorum yok:

blogspot counter