ÜRÜN YORUM ETUDE HOUSE COLLAGEN MOİSTFULL KREM (YORUM GÜNCELLEME)

Şuraya bak yazmaya yazmaya nasıl giriş yapacağımı bile unuttum 

buraya neden geldiğimide unttum   bir an 
Doğruya elimde bir sürü ürün var ve ben neden nasıl memnun olup olmadığımı kimseyle paylaşmıyorum uzun süredir dedim.

bunu demem 3 ayımı almış bu arada :)
Yada ne okuduğumu , son zamanlarda nerelere gittiğimi neden yazmadım ki bloğa diyorum.
Eskilerden tanıyanlar bilir ailecek çok gezentiyiz.

Utanmasak kendi Turkey travel channelimizi açarız yani. 
Bu nedenle bir sonraki postum telefonumdaki ( salak gibi neden foto. makinemi götürmedim diye kendime yeterince çemkirdim ) 400 adet fotoyu sizinle paylaşmak olacak inşallah.

Neyse başlığa bak mevzuya bak

Uzun süredir kullandığım etude housemoistfull krem kışın müthiş etkiler yaparken yazın beni mahvetti.
Allahtan bitti.
Gerçi sorun benim cildimde çünküsü;
Cilt yapım yağlıya dönük karma.
Sağolsun yazın cıvıtıyor iyicene sabah kalktığımda yüzümden patates kızartabilecek kıvama geliyorum bazen 
Ve kremimiz nemlendirici etkisinden çıkıp buna katkıda fazlasıyla bulundu.

Kendisini kendim için Kışın as kremi ama yazın tırt kremi ilan ediyorum.
Tırt goes to Etude house collagen krem diyorum.
Ürünüde amma haşin kullanmışım hee :)
Tabi bu etki sadece benim cildimle ilgili olabilir yazın bile kuru olan cilde sahip olanlara belkide mükemmel bir üründür.

Herşey herkese iyi gelmiyor yane:)


not: blogspot tüm foto.larımı sildiği için kendi çekimim olmayan foto.larla güncelleme yapıldı.

Hiç yorum yok:

blogspot counter