EN SON NE OKUDUM=> TATLI BELA



 Amannn Allahımmmmmmmmmmmm şu sıralar günde bir kitap bitirmeye iddiaya girmiş gibiyim hatta gibiyiz çünkü aile içinde deliler gibii kitap okuyoruz hatta konuşurken bile bu karikatür gibi konuşmaya başladık :)))

ve hatta şu anda yazdıklarımı net göremiyorum desemmmmmm :)


Sanırım bir süre ara vermem gerek ama o kadar ara vermiş ve geri kalmışım ki :( arayı çok hızlı kapamak istiyorum merak ediyorum merak ettikçe okuma kat sayım artıyor:)

Ve en son okuduğum diyeceğim ama 3 günde 3 kitap bitirdim en son demek ayıp gibi gelio :)

Ahhhhhhhhh Travissssssssssssss desem okuyanlar beni anlar kanımcaaa:)

Okumayanlarda birazdan zaten pişman olup koşa koşa kitabını alırlar :)



Ahh herzaman ki gibi yazarlarımız da bizim gibi serseri sorunlu tiplere bayılıyor. Travisde biraz sorunlu bir genç hem okuyor hem de para kazanmak için bazen gizli dövüşlere katılıyor ve  üniversitedeki bütün kızlarla beraber olmuş :)  ( püüüüüüüü sanaaaaaaaaaaaa)
zaten kızlarda dibinden ayrılmıyor hem serseri hem yakışıklı yaaaa haniiii:)

bir gün bir maça kuzenin kız arkadaşaının arkadaşı Abby de gelir ve abby ye maç esnasında travisin perişan ettiği adamın kanı sıçrar kitap böyle başlıyor.

Karakterimiz abby nin de bazı sorunları var en yakın kız arkadaşı america ile birlikte geçmişinden kaçmış gelmiş.Bu arada Allah herkese böyle arkadaş versin yahuuuu:) ( kitabı  okuyunca emin olun bana katılacaksınız:)

Kitapda ilk önce çok yakın arkadaş olan Abby ve Travis daha sonra bir sürü olay yaşayacaklar. Hırgür şamata küslük kavga herşey var.Gayet sürükleyici. Filmi olsun koşa koşa gider izlerim yani :)

Bu arada kitabı bir kaç dakika önce bitirdiğim için kendimi tutamayıp spoiler vermekden korkuyorum. O nedenle kitabın özeti gibi olan bir resim buldum onu sizle paylaşayım :)
Resmen kitabı özet geçiyor.
Kavga, parti ,kumar, aşk, Lasvegas, yamgın ve mrs. maddox:)

 Bu arada kitabı okuyan bir çok kişi travisi ve abby hayal etmiştir sanırım:)


İşte hayallerdeki travis ve abby :)
Ben zaten bi kaç blogdada bu travise rastlamıştım kitabıda kafamda o olarak okudum:) Kızda gayet uygun kanımca :)
 





























Ayhh sanki bize soruyorlar tatlı belanın filmini çekeceğiz kimi oynatalım diyeee:)

Amaaaa
Grini elli tonu benim için Matt Bomer demekse
Traavis de bu çocuk demek çocuğun adınıda bilmiyorum :)
Heleeee şunların tipineeeeeeeeeeeee :)

 Google amca sağolsunnn colton haynes miş ve kardeşimin demesine göre teen wolf dizinde oynuyormuş :)
Jönümüz yakışıklı olduğu kadar serseride :D
 Bide dizide canavar gibi bişi çıktı tammm olduuuuuuuuu (teen wolfden bi bakın istersenizzz)
Tek hayranları biz değiliz ve insanların kitaplar bittikden sonra bağlılığını sağlayan kalıcı şeyler istemesini çok iiyi anlıyorum
Mesela şunun gibi, travisin adının ve soyadın baş harfleri  kalp motorsiklet ve kumar kağıdı süper olmuş:)




Ama ben bunu değilde bir açlık oyunları hayranı olarak ya bir alaycı kuş iğnesi yada bir şu fotodaki gibii bilekliği hiç çekinmeden kullanırdım doğrusu:)

Çok güzel değil mi  ??????
Ne ara travisden uzaklaşıp petaa ve katnisee geldim bilmiyorum lütfen ADKOH a (aşırı dozda kitap okuma hastalığına) yakalandığım için beni mazur görünnnnn :) 



tam kitapda da böyle bi yer vardı :)


 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kitap harika bencede calton haynes çok uygun tabi bize sormuyorlar o ayrı. Abby olarak gordugun kızın gerçek ismi nedir

Unknown dedi ki...

Bu kitap harika bencede calton haynes çok uygun tabi bize sormuyorlar o ayrı. Abby olarak gordugun kızın gerçek ismi nedir

blogspot counter