"güneşin gözü"ne ve senin dizine ihtiyacım var..

susuz kaldım...
ve uykusuz...
"güneşin gözü"ne ve senin dizine ihtiyacım var..
.ky.
Demiş dostum içimden geçenleri yine bilmeden dillendirerek...NE kadar şükür etsem az içimden geçenleri bilmeden söleyen, dillendiren ne güzel dostlarım var benim...
--------------------
Aint no sunshıne when hes gone dediğim insanlar girdi hayatıma ve şimdi hayatımdan çıkıp güneşimi söndürmek istiyorlar...
RaBBİM Sabırr ve Dayanma gücü verrrr !!!
Rüyamda kar gördüm falımda da artık refaha çıkacağımı söylediler ben fallara inanmam ki ,
Ama bu sefer dedikleri çıksa ne olur...
güzel olmaz mı ?
-------
Susmak beni öldüren bir zehir sanki ,
Nev söylüyor ya
susma birşey söyle
biraz olsun yardım et
gelemiyorum üstesinden
ben bu aşkın tek başıma
Susssmaaa
sen sustukça
yalnızlık çöktü üstüme
anladım bu bir rüya anladım bu son veda....
Susmaaaaaaaa ....!!!
(biliyorum biraz deliyim
belkide fazla
aklımdan geçenleri dile getirince bile
parça parça...)
Herşeyi öğrendim..
Fakat susup birşeyleri bekleyerek yada gömerek yaşamayı öğretemedi bana hayat....
İçime atmak ve içime akıtmaktan bıktım artık...
Hiç birşey olmamış gibi davranmak hele hiç bana göre değilmiş...
polyanna olamadım yine ne yaparsın...
Mutlumuyum evet
Mutsuzmuyum evet
2 cevabın 1 doğru etmediği günlerdeyim...
2 cevabı 1 bedende taşımaya çalışan bir bendeyim...
Ne kadar zormuş
Ya Rabbim
susup birilerinin birşey yapmalarını beklemek
hele de bekleyen benken...
Korkarım yine dayanamayacağım...
------
Bana hakkında söyledikleri onca olumsuz sözlere dayanırken
birde
gözüme başka insanlar gösterilmesi
saçma değil mi?
Gönlü kapalı birinin gözüne istediğini göster
görürmü ki????
-----
Rabbim senden gelene
Eyvallahhh
Eyvallahhh
...
Sabır
Şükür
Dua
...
Bir soru takıldı aklıma:
Kader ve Keder
kardeşmidir acaba ?
ilkbahar...

Hiç yorum yok:

blogspot counter