kiiiiiiiiiiiii............





Yoruldummmm hemde çok denetim vs derken cılkım çıktı resmen, her sabah enerjim nasıl yeniden kendine geliyor anlamadım...İtiraf etmeliyim Ya enerjim bi sabah gelmesse die çok korkuyorum...



*Uyusamda yüzyıllar boyu uyanmasam...


*Başka memleketlere gitsem kimseleri tanımasam kimselerin benden haberi olmasa ve yıllar sonra gelsem


*Yada bi anda kimse ummadan ölsem zınkkk die işte

Bi sabah ben olmasam işte nolur kiii?

Ne kaybeder bu dünya , benle ne kazanmış ki yokluğumda bişi kaybetsin...


Bazen çok mutluyum bazende çoook mutsuz
Tamam biliyorum
tam bir baharım
bir dengesi yok olmayacakda biliyorum
Ama yinede bu dengesizliğe dayanamıyorum....




Biri birşeyler dese bu dengesizliğe dayansam katlansam

Biri bişeyler yapsa bu dengesizliğe aldırmasam hatta unutsam
Biriii bişeyler de artıkda ,
mutlu olalımmmmmmmmmmm kiiiiiiiiiiiiii
Bilmelisin kiiiiiiiiiiiiiiii!!


Ben küçücük şeylerle mutlu olurum kiiiiiiiiiiiii




neyseeeeeeee sustummmmmmmmmmm kiiiiiiii.....

Hiç yorum yok:

blogspot counter