Gittim Gördüm Aldım Geldim =)

Herşeyi unuttuğum gibi hatta doğum günümde bana yapılan dely sürprizi yazmayı unuttuğum ( yada vakit bulamadığım ) gibi kitap fuarını kitap fuarı biteli bilem kaç gün oldukdan sonra yazıyorum neyse


Gitmek isteyenler bir dahaki kitap fuarına artık :D



Zaten kitap delysi olduğum diğer kitap fuarlarına benle beraber katılıp aldığım kitapları taşımak zorunda kalan arkadaşlar tarafından gayet iyi bilinir=)



Bu seferde bizimkilerle(Bizimkiler=www.egecadisi.com) kitap fuarına gitmeye karar verdik neyseki bu sefer altımızda arabamız vardı =)



ben bu sefer alınacak kitaplar diye önceden bi hazırlık yapmadım, olduğuna bıraktım diyelim:)Kafamda daha çok penguenden ve uykusuzdan özellikle fırat dan mutlaka bişiler almak vardı ki birazdan ekleyeceğim fotolardanda anlaşılacağı gibi aldım gariiiiiiiiiiii:D



Helede birinde fıratın kupasını gördüm ki


Ooooooooo benim olmalııııııııııııııı dedim bir erol taş edasında:)


Veeeeeeee nasıl bir tevafuksa en sonuncu bardağı ben aldım=)Yufffiiiiiiiiiiieeeeeeeeee



İşte bardağım






allaımmm yallleeppimmm fıratımmmm=)

Taaabiiii aldığım posterleri ise mutlaka anlatmam gerek :D

Fıratımdan bi tane özellikle oda kapısına yapıştırmak için alındı.





Buda bizim odanın kapısı:)



Helede bi poster varki görür görmez ben bunu evimin ya banyosuna ya tuvaletine asarım kardeşim dedim giren işini görmeden önce bi gülsün die:D



Hemen dediğimi yaptım da kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =)





Daha bir sürü poster aldım hepsini efim olunca asıcam kapılarına :)




Misal evim için aldığım posterlerden bi kaçı=)



Evim olsa zati çok eğlenceli değişik bi ev olacak inşallah=)Gelen gülecek gülümseyecek gitmek istemeyecek efimden benim=)

Neyse kitap fuarından ev almaya nerden geldim bilemedim:)

Bunlarda okumak için aldığım kitap ve dergiler bu seferlik az bi alım yaptım kendime şaştım:)






Bu karede artık elimizi kolumuzu arabanın bagajına boşalttıkdan sonraki görüntü ne kadar az almışız demi yaaaaaaaaaaa



=)


Neyse bi kitap fuarı daha gayet verimli geçti hihih=)


1 yorum:

deeptone dedi ki...

evet daha verimliymiş. :)

fırat ve diğerlerinin posterlerini ben de asıyorum oraya buraya. :)

fıratın kupası, sahi ya, aklıma gelmedi :)

blogspot counter