Kalbimin orta yerinde bu nası One Republıc tir canımmm:D

Şu sıralar biraz fazla şarkı dinlediğimi biliyorum ama one republıc in yeni klibini görünce Ovvvvvvvvvv adamım yine yapmış yapacağını dedim
apoligize şarkısında bizzat vurulmuştum da sesine tabikide,
ben sarışın renkli göslü adamları pek çekici bulmam misal Kıvanç tatlıtuğ ve Brad pıtt (tamam vurun beni kızlar) ama napiim sefmiom işteee:D

Neyse bu datluuu cocuk şarkı sölesin yeterrrrrr:) bide tenten saçına bayılırım küçüklükden gelme bi sempati harhalde bu nedenle bu boncuğun saçını çok sefiom ben=)
bide adamda bebek gibi ses var teomandan güzel olmasın tooooooooooooooo lateeee die bağırıyoo yaaa bitiom ordaaaa

İlk apologize yi dinleyelim...





Şimdi fark ediyorumda benim böyle piyano çalıp şarkı söleyipde seside bebek gibi olan boncuklara bi zaafım var sanırım
Coldplayın solistinede clocks şarkısında hayran olmuşumdur:)

Ne derler böyle bazı kısımlarda şarkıyı uzatıyorlar ya bunun mutlaka müzik bilgisinde bi adı vardır işte ben ona hastayım kardeşim bizim nev de zor şarkısında yapar bu tını değişikliklerini şarkının bi kısmında sesi inceltip böyleee sankim ses gaipden geliomuş gibi büyülü yapmayı =)))
benzetmeye bak beeeeeeeeeeeeeeee:)

Neyse bu da boncuğumuzun ikinci şarkısı çok konuştum birazda o konuşsun


Vezi mai multe din Muzica, Videoclipuri pe 220.ro

Şu bi gerçek ki şarkı söylerken kendinden geçen adamlar muhteşem oluyorlar doğal bi çekicilik katılıyor adamlara=)


sese bakın yaaa uyyy bu sesi sana verene kurbannnnnnnnnnnn=)
(klasik türklerin sefme biçimlerinden biri işte naparsınız=) )


Neyse ben kalbimin ortasındaki one republıc ime geri döneyim .
İyi dinlemeler

...
=)

Hiç yorum yok:

blogspot counter