Seni mimledimmm dumaannnn=)

Bugün yemek yerken dumanı dinledim

sonra düşündümde hayatımda duman ile ne kadar anım var:)



Hayatımdaki erkekler dost sefgili arkidiş vs hep kendilerini ifade etmek için mutlaka bir duman şarkısını kullanmış:)



Birileri seni kendime sakladım herşeyi ben hesapladım diyerek beni çileden çıkarmış=)



Bir diğeri ise Kimseyiiii tanımadım ben senden daha güzel demiş beni sefindirmiş:)



Bi tanesi beni yak kendini yak herşeyi yak demiş ama kendisi hiç birşeyi yakamamıştır=)



Dumandan sonra bi kaç kişini sonu nev den sükutu hayal şarkısı ile bitsede duman seni iyi bi şekilde mimliyorum canımcım=)

=)))





Bende zaten mutlaka birşeyleri bir başka şeyle bağdaştırma ortak yönler bulma komplo teorileri üretme huyu vardır ki akıllara zarar...

Bi kaç bişi aynı şekilde ardarda gerçekleşiyorsa misal bi olay iyi yada kötü yada bi kaç kez niyetlenipde birşeyleri yapamamam alamamam vs hemen işaret olarak görüp o işi bırakırım yada bi karara bağlayıp vazgeçerim fenayım fenaaaa....Ama tabi hemen değil sonuna kadar zorladıkdan sonra=)



sizde de var mı böyle bi huy?



Misal bir konya vakası vardır ki bi kişi yüzünden kötü bir şekilde mimlediğim güzide bir şehirdir kendileri.

Sonra bi arkadaşda bu güzel şehir ile bağlantılı çıkmış ben hemen

-hemaaannn die içimden geçirdikden sonra,

bütün işlerimizi bu şehirle ilgili bi olaydan dolayı ters dönmüştür.

Ardından yeni bir dostunda konyalı çıkması ile namannn Allahımmm bu konyada bişi var diyorum ben diyorum yaufffff demem bir olmuştur.



İnsanlarla ilişkimde bi tarafın konya ile bağlantısı var ise o kişi ile mutlaka aramız bir süre sonra bozuluyor kardeşim alalaaaaa 1 kişide olur 2 kişide olurda 5 kişide de olmazki zaten ben tesadüfe inanmam tevafuk vardır bu nedenle konya = kötü mimmmmmmmmmm ....



tamam delylik bu ama akıllı olduğumu kim söyledi size:P



Sizin hiç dikkatinizi çekmiyor mu hayatınızdaki böyle olaylar hı ?

Şöyle bi düşünü bakalım...

Hiç yorum yok:

blogspot counter