kınayııı getirrrr aneyyyyyyy:D

Tamı tamına 4 gündür nete +laptopa elceğizimi sürmedim:D

Rahatsızlıklar- gece çalışması vs derken ki alıştım gecelerede ama ben gecede tek başıma yardırınca ( yardırınca deyince aklıma türk malındaki çift geldi
- aaaa hayatım yardırmak ne demek lütfen bozma ağzınııı:D
tamam da bu kızceğiz işyerinde tek başına bin küsür tl satış yapıyorsa buna yardırmak denir
neyse neyse
Ben yine bozmayayım izmir hanfendisi ağzımı
buda iş yerinde ağzını bozana söylenen laflardan biri
Sinirlenip küfürü basan şefe yada arkadaşlara söylenen laflardan :
-aaaa şefim bozmayın izmir beyefendisi ağzınızı lütfen:D
bu arada parantezi açmışım ama kapatmayı unutmuşum ben yaa sonradan fark ettim nesee
ben eve gel uyu git işe, geri gel yat kalk o arada bide kına çıkarması yaptım yaaa



kendimi kutluyorrrrr komacan bi tebrik yolluyorum:P


Dün En yakın arkadaşımın kınası vardı biz 3 kız lise 1 den beri görüşüyoruz biri evleneli 2 sene oldu.Biride işte kınasını yaptık dün,
artık sıra sende falan demeyin...

Dün enişteyede dedim



Mezar taşıma yazarsınız



-İnat etti evlenmedi diye:D

Bu arada birileri yeni bir yuva kuracak adaylara damat halayı kursu verebilir mi lütfen?
her düğünde kınada bu çıkıyor karşımıza biri bilse biri bilmiyor
Ben azıcık öğrendim sayılır orda burda düğün vs derken deeeee:)))
Dün bizim damat adayı bilmiyor du baktım adım sayıyor çocukcağız hahahahaaa koptum haklı çocuk afyonlu ne bilecek damat halayını yöreli yöresiz yaptırıyorlar bir damat halayı zatenn delyy ediyorlar benii..

neyse buda kınadan kalan ganimetler:D





Bu arada tatile marmarise giden egecadısı http://egecadisi.blogspot.com/


Bana çok tatlı hediyecikler getirmiş...

Arabada kınaya giderken al bu senin diyor bende ne bu kızzz diyorum dedim Herhalde bişi unuttum ben yine:D

Bir hediye paketi tutuşturdu elime içinden de bunlar çıktı

fotoğraflar foto. makinemin pillerini doldurtmayı unutmam nedeni ile telle çekilmiştir:(

Bir marmaris magneti ve keçeden yapılmış bozuk para çantası bayıldım bayıldımmmm

Çok tatlı ama yaaaaaaa Burdan da tekrar teşekkürederim canımmm muckkk:)



Not:Sanırım yakınacak ve anlatacak başka bişeyim kalmadı Bu arada şu dakika itibari ile kendime İstanbul biletini alıyorummmmmm böööyüüükkk bi sevinçleeee:D


1 yorum:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

bloğun çok gzll samimi çok hoşuma gitti
ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersen
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

blogspot counter