Bu kitapları almalı canımmm


Burayı birazda not defteri gibi kullanmak istiyordum aslında, almak istediklerim, yapmak istediklerim vs. gibi baktım pekde bişi paylaşmamışım bu yazı ile başlıyorum.


Bu kitaplar şu an Limango da indirimde hemde İşbankasının kendi web sitesinden dahada fazla indirimde,

Neyse bi kaçını almak istiyorum..

D&Rda ki bi dostum bilir benim pek alkol almadığımı halde meze ve Ayvalık manyağı olduğumu mutlaka oraya gitmek istediğimi=)


Bana bu kitabı yüzünde koca bir gülümseme ile göstermiş




Ve gösterdiği kadar da var değil mi:)?




1.Sıradan giriyor listemize






İşbankasında müdür olan babamın çok yakın bir arkadaşı okumayı sevdiğimizi bildiği için her geldiğinde mutlaka İşbankası yayınlarından kitaplar getirir.

İş bankası yayınlarının kalitesini bu sayede keşfetmiş biriyimdir...

İş bankası yayınlarının isteyipde arayıp bir araya getiremeyeceğiniz bilgileri bir araya getiren kitapları vardır.


Diğer almak istediklerimide buraya not alayımda bir ara gidip alayım:)






2. sırada





İçinde eminim muhteşem tarifler olan ve hepimizin sevdiği ikilinin buluştuğu bir kitap=)





3.sıra

İzmirde yaşarken sevdiğimiz zebze=) yemeklerini unutmamak ve ilerletmek gerektiğini düşünmekteyim:)


4.Sırada
Kapağındaki fotoğraflara bile hasta oldum
5.Sırada
ise biz türklerin en sevdiği şeyler
Kurabiyeeeeeeeeeee
6. Sırada
Çalışırken insan saatlerce yemeklerle uğraşamıyor.
Ama şahsen ben açken yalapşap yemek yemeyide hiç sevmem.
Şöle güzel güzel yemekler yemek gerekkkkk=)

1 yorum:

deeptone dedi ki...

kapağına bakınca bile acıkıyor insan :)

blogspot counter