Garip bir Mim







Mimimizin konusu: Garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımız mışşşş:)

deepblueeagle cım ödülden sonra birde mim lemiş:)



Biraz düşünmek gerek bu mim için sanırım



*Imm misal saat tiktakları gibi sabit seslere takıntım var. Sinir olurum uyuyamam vs vs.
*Yağa elimi sürmekden nefret ederim.elimin yağlanmasından hiç hoşlanmam. Elimle tavuk butu gibi şeyleri çok zorlanarak yerim ama çok zorrr:D Kızartma yaparken yağdan korkarım kızartmaları yağa atıp son hız kaçışım görülmeye değerdir:)) Geçen gün yağa söylendiğimi duyan annem gülme krizi geçirdir:D Hatta annem kızım sen böle astronotlar gibi kıyafet giy de öyle kızartma yap der:))
*Çok sulu yada çok tatlı yediğimde mutlaka ardından tam tersi şeyler yerim.
*Sabahları genelde çok tersimdir eğer ki gülümsüyorsam akşam gördüğüm güzel bir rüyanın etkisindeyimdir.Yani rüyalardan çok etkilenirim. Bi kaç rüyamda bizzat çıkmıştır.
*Yeni şeyler denemeye bayılırım En son suşi denemiştim.
*Birşeyleri biriktirme ve saklama huyum var bazen nefret ediyorum.Öyle ki sevdiğim insanla buluştuğum yerden şeker almışımdır. yok peçete almışımdır.Çocuk bana sakız vermiştir ben çiğnemeyip saklamışımdır onu hahah tam bi manyaklıkkk üstüne bi de tarih atarım.
*Peçete pul ve kartpostal koleksiyonum var :)))
*Misal bir şey alacağım ama hep bi aksilik oluo türlü türlü onu almamam gerektiğine inanırım.
işaretlere inanırım.Başıma gelen bazı olaylara bu bir işaret sanırım diye yaklaşırım.
*İnsanları isimlerine göre ayırırım.Misal zeynepler çok sempatiktir.emre ler yakışıklı kaanlar havalı vs=)))
*Telefon kullanımımı minimuma düşürdüm. Herkes son model telefona geçerken ben güzelim teletelefonumu bıraktım onun yerine nokia 1100 kullanıyorum:) millet gider mersine ben giderim tersine misal:D

benden bu kadar gariplik yeter arkidişler daha çoook çıkarda bu kadarı yeter sanırım...

Hemen mim yapıyorummm

http://zuzusosyallesiyor.blogspot.com/
Veeeeeeeeeeeee hayırlı bayramlarrrrrrrrrr arkadaşlarrrr
Bir garip insan=)

3 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

aaa senden ses çıkmasına sevindim.
saat sesi çok normal. yağ kısmı çok komik.:) geceleri hep tatlı rüya gör sen o zaman :) yeni şeyler ne güzel. sakla sakla herşeyi lazım olur :) bak işaretlere ben de inanırım. isimler de çok komik :) telefon valla çok sıkıcı. sana da hayırlı bayramlar bir garip şey :)

ilkbahar dedi ki...

ahhh ahhh ben kafamı topyalacağımda bişiler yazacağım aklım bir karış havada şu sıralarrr=)

Hayırlı bayramlar yorumları güzel insaaaaaaaannnn=)

deepblueeagle dedi ki...

blogumda yeni bir mim'in vaaar :)