KIRMIZI VE YILBAŞI KURABİYELERİ :)


Ben bi koç burcuyum o nedenle kırmızının yeri çok ayrıdır bilenler bilir. Ve beni tanıyanlarda çok iyi bilir ki pek makyaj yapmam yaptığımdada arkadaşlarımın değişi ile şefaf makyaj yaparmışım:D
Aaaaaaaaama şu sıralar kırmızı ruja aş erdim resmen bi kaç baktım ya çok cart dı ya çok kırmızı şöle hem dudak rengi hem kırmızı olsun istedim. Ve bunu buldum ilk gördüğümde ovvvvvvv cıvık yapış yapış ve çok canlı bi renk bu ya dedim.
taki sürene kadar sürünce dudağa resmen oturuyor yahu..
Tabi bu benim aman çokda parlamasın carlamasın die ucuyla sürmemdende kaynaklanıyor sanırım:)) gayet kalıcıda bişi.
bi ruj için bu kadar konuşacağımı söyleseler gülerdim sanırım
Hatta biri bana kırmızı ruj alacaksın bi gün dese ona daha çok gülerdim.

Ama hem aldım hem de utanmadan sürdüm :P
işte buda rujum makyaj yapmayı dahi bilmeyen ilkbaharın kırmızı ruju olmuş tutmuş bide ona post yapmış.
Olayım aynen bu :)




keşke temptalia daki kız gibi dudaklarım olsada size bir de dudaktaki halini gösterebilsem ama artık bunla idare ediverin gariii ;)



Bu arada yılbaşına ailecek değil sülacek gireceğimizden dolayı bende de ne zamandır şöyle glazürlü falan bir kurabiye denemek istiyordum. Sonra yabancıların geleneksel yılbaşı kurabiyesinin tarifini buldum.Şu güne kadar onu deneyecektim ki sonra bunu gördüm ayhhh benim için yapmışlar didim aldım himeeennnn:D


Glazürlerinide alacaktımda bir türlü bulamadım ama ben içinden çıkan beyaz glazürü gıda boyasıyla renklendirmeyi düşünüyorum:)
Denediğimde de bizzat bir post yaparım artıkın:)

Hiç yorum yok:

blogspot counter