Muffinciklerrrrr-Kötü gün postu =)


Bu postu kötü günler için bi kaç gün evvel yapıp kaydetmiştim şimdi yayınlıyorum.(herhalde hissetmişim)
Hani sanatçılar der ya iğne ile ayaktayım vs vs
Ben de iğne ile blog yazıyorum:)
Kış sonunda bana geldiii:D
Ben hastayım kaçıyorum HAydi siz kalın sağlıcakla
=)

Ne zamandır bakerella gibi muffinlerim olsun istiyordum

Yaptım olacakkkk dedim ve yaptım

Bakın bakalım nasıl olmuşlar

Ah minik şaheserlerim benim sizi ben yirrrimm yiiirrriimmm




Bu arada markette böle bişi gördüm cafe crown ginsengli minsengli guaraneli ki o nedir bilmiyorum %20 kafeini arttırılmış bi kahve çıkarmış onu denedim güzeldi ama ben öğrenciyken, uyumamak için bol bol kahve içerken neredeydiniz yahuuuu =)







2 yorum:

berrin dedi ki...

geçmiş olsun
sağlıklar diliyorum

Unknown dedi ki...

teşekkürederim:)

blogspot counter