Yanlış Numeroooo =)

Şu an itibari ile telefondan telefona numara aktarmayı kendime yasaklıyorum:D
NEden???
İlk olay
Arkadaşım zeyneple netten görüşüp hafta sonu buluşma kararı alan ben ertesi gün zeynebime ardarda mesaj çekerim yanıt yok. Olmadı tel. açarım..
-Naber zeynepcim? Nasılsın ?
-Sağol iyiyim ya sen?
-Sağol bende iyiyim mesajlarım gelmiyormu ben çıkıyorum şimdi tam nerde buluşalım.
-Nası yaniii
-Ne nasıl yani canım dün görüştük ya nette
o an bir dalgalanma oldu:D
-Pardon siz hangi zeynebi aradınız
demesi ile benim başımdan kaynar su döküldü...
meğer 1 numarayı değişik aktarmışım diğer telefonada kardeşim bu kadarmı denk gelir daha durun bu kadar kolay değil:D
Geçen gün babamın 2. telini arıyorum.Gittiği yerden dönmedi bir türlü arabada bekliyoruz ailecek ve donduk...
aradım aradım telefonu bayanın biri açmasın mı? tabi ben direk senaryo yazdım o saniyede
babama bişi oldu ve telefonu açanda hemşire :D
heeeee öledirrrrrrrrrr:D
-Meraba kimle görüşüyorum
-Ben Cemile
-Yanlış oldu sanırım pardon
-Siz kimi aradınız
-Çok pardon yanlış oldu.
-Siz kimi aradınız kızım
-Mehmet beyi
-Mehmet beyin eşinin telefonu zaten
-hönkkkkk
çat telefonu kapadım ve bu konuşmaların tümünü annemde duydu:D
geçen günde ingilizce çevirme hatamızdan dolayı babama kıskançlık yapıp sonra adamceğizin günahını aldığım için buda 2. olay oluyor haliyle bizi aldı bi gülme
Hele bi gelsinde soralım kimmişşş Cemileeeeeeeeeeee diye düşündük ve güldük:)
OLayı anlatınca babamda koptu tabe geçenki olaya istinaden
-siziiiiiiiiiiii kıskançlarrrrrrrrrrrrrr
diyor:)
an itibari ile telefon kullanmayı dahi yasaklıyorum kendime ya benim aile saadetim bozulacak yada başkalarının:)))

2 yorum:

deeptone dedi ki...

:))çok komik:)

Unknown dedi ki...

ama bu kadarı ancak bana denk gelirrr:D

blogspot counter