Endişeli Sevgili Candır :)


Eskiden ayrılmış olsak dahi sevdiğim adamın başına bişi gelecekde ölüm haberini alacağım diye çok korkardım.

Onun oturduğu yerde yani şehirde ne olsa nerde olduğuna kimlerin yaralandığına kadar teyit ederdim. Araştırmalarımda o yoksa bile ben bi kaç gün delice merak eder birşey olup olmadığını sormak için kıvranır dururdum. Tabii arayamazdım ama kendimi yer bitirirdim.


Bazen bişey oldu diye üzülürken bazende başına şöle bişi gelsede lan ben naptım dese derdim :D


bu şimdi nerden mi çıktı?


Aklımda dahi olmaması gereken adamın hala aklımda olduğunu onun şehrinde tamda onun bindiği otobüs hattına silahlı saldırı yapıldığını okurken buldum kendimi merakla yaralanan olup olmadığına baktım.


Bi an endişelendim ama sonra bu tarz olayları kaç kez yaşadığımı ve hiç birinde de hiç bi sevdiğim adamın başına bişi gelmeyişini bahane ederek endişemi dindirdim.


Ve adım gibide eminim onlar benim şehrimde birşey olduğunda ya ilkbahar oraya çok giderdi yine ordamı başına bişi geldimi diye düşündüğünü düşünmüyorum.


Ben hayatlarındayken bil endişelenmeyen adamlar ben yokken mi endişelenecekler Allah aşkına :D


güldürmiyim kendimi :)


Neyse öyle işte

He o ateş açılan otobüsde ise ve kurtulduysa inşallah


-Lan ben neler yaptım kızcağıza der de vicdan azabı çekip durur.



Hhehehe Allah beni bildiği gibi yapsın

Amin

=)

8 yorum:

deep dedi ki...

ya unut gitsin ya.
:)

Egecadisi dedi ki...

Gülücem...
Gülüyorum...
Güldüm....
Cmylmz ne demiş :
Koy ....rahvan gitsin yaw :D
Doğru demiş....
Sen akıllanmazsınnn

ilkbahar dedi ki...

unuttum gitti :D
gülün gülünnn

Bu arada senin o sözün yani cemin sözü aklıma gelmedi dersem yalan olur :D

Hatta yazının sonu öyle bitmeli idi sanki:D
:P

deep dedi ki...

mimin var bende.

deep dedi ki...

yaa çok kayboldun.

deep dedi ki...

iyi misin.
bloguna girebiliyor musun?

Egecadisi dedi ki...

Sanki bencede yazının sonu öyle bitmeliydi :)

ilkbahar dedi ki...

:)