DENEDİKLERİM: ETUDE HOUSE MOİSTFULL KREM VE BB KREM

Geçenlerde hatta baya uzun zaman önce roseroseshop dan aldıklarımı paylaşmıştım.
Hatta her an yeni bir alışveriş daha yapabilirim:)

Korelilerin bakım rutinleri vs  birçok bloger arkadaş paylaşıyor. 
Bende şu aşağıda gördüğünüz kremleri ve bb kremi kapı verdim denemek için, benim cildime herşey alerji ve sivilce olarak geri döndüğü için herkeslerin kullandığı bayıldığı herşey bana alerji yapıyor.
kabarı kabarı veriyor yüzüm :D
Hatta nennn bana niye yaramıyor hiç bişi öyle ahım şahım makyaj yapan bi tipde değilim.
Bu yaşta ergen gibi sivilcem çıkıyor diye krizlere giriyorum.
image
Herneyse aldım ve gayette hoşuma gitti :) sivilce falan yapmadı iyi nemlendiriyor.Hatta ilk kullandığımda botox yaptırmışım gibi bi hissiyat hissettim.( o nası oluyorsa artık) :) Cildime iyi geldi:) 
Birde denemek için bb krem testerlerından almıştım.

Renk biraz açık gelsede ki naturel olmasına rağmen korktum ama  sonradan cilde oturduğu için gayet iyi geldi.Helede üstüne hafif pudra geçiyorsun cillop oluyor cillopppp:D
Key appa gibi bi cildim oldu :)


Tavsiye ederim ama çözemediğim birşey var ne zaman bb yi süresem sildikden sonra yüzümde minik minik sivilce oluyor. Ama ertesi günü sönüyor sivilceler.

Bbkremden mi yoksa başka bişeyden mi çözemedim daha ,guzişş adlı bloger arkadaşın blogunda benim gibi sorunlu ciltler için ( aslında cildimde bir problem yok ama ne kullansam problem yapıyor:))) Sorun bende değil onlardaaaaa:D
Ben cildime güveniyorum etrafa güvenmiyorum diyebilirim :P)
İsa knox bb kremi önermiş ama hiç bi şekilde o bb kremi alabilceğim bi yer bulamadım. Bi kaç adet daha bb krem testeri denemeye çalışacağım :)
Tabii ilk önce büyük boy aldığım bi bbkrem var onuda bir deneyeyimde bakayım umarım sivilce vs yapmaz:)



Takıldığınız birşey olursa sorabilirsiniz:)

düzeltme::: sorunun temzileyicimden kaynaklandığı anlaşılmıştır :(((
büyük boy yaptığım bb kremde müthiş çıktı müthişşş:)


Hiç yorum yok:

blogspot counter