Let's Eat Mblaq Bibimbaaaapppp



bu şarkıyı dinleye dinleyee merakdan ölen benn :D

sonunda bibimbap yedim :D

yanındada şu kara soslu erişteyi denedik merak edenler için let's eat dizisinin ilk bölümünü izlemeliler:D 

yada izlemeyin canınız gece gece yemek çekiyor arkadaş:D
başrol oyuncusu gibi yutkunuyorsunuz:D
daha ilk bölümde bu sahneden sonra ertesi günü gidip bu yemeği tattık biz
gerisini siz düşünün:D


not:fotoğraflarım ölmüşşş


buda bizim masamız :D


bibimbap yenebilir fakat benim gbi elinizi yakmayınız tabağı sıcak geliyor ve siz yemeği bitirene kadar soğumuyor ne hikmetse şaşırdım kaldım solundaki salçayı içine dökerseniz daha lezzetli oluyor çünkü içindeki pilav tadsız tuttuz :))

onun yanında küçük tabaklarda kimchi , patates, salatalıklı bişi , yumurta rulosu var:D
metal chopstickle yemek çok zor tahta istedik o nedenle:)

soldaki kara soslu erişteyide kardeşim merak ediyordu. Aşırı yemek yiyebilen kardeşim bile yiyemedi o kadar çok yani 2 gün yenebilir o tabaktaki :))

neyse daha fazla canınızı çektirmicem çünkü hiç birşey bir türk yemeği değil.
Nihat doğan vari olacak ama benim ülkemin sokakda satılan döneri bile biiii başkaa arakadaşşş :)))

Ama değişik ülkelerin yemeklerinide denemeye devam arkadaşşşş:D
Can bu çekiyor :)

koreden tadıaln yemekler 
1) Kimchi
2)kimbap
3)Pirinç keki
4)bibimbap
5)karasoslu erişte

:))

lets eatten güzel bir kareyle bitirelim mi? bu postu :)
aynı biz :D

1 yorum:

Meishenme dedi ki...

bu dizi insanın iştahı açılsın diye yapılmış yav :))
Kendime gece gece yemek yapıp yedim, normalde hiç adetim değildir, atıştırmalık yerim ama yemek yemem yani ..
kurutulmuş yosunu çok seviyorum, balık derisini andırıyor :))
meishenmeweishenme.blogspot.com

blogspot counter