Son zamanlarda ben:D

Geriiiiiiiiiiiiii döndümmmmmmmmmmmmmmm



Ne yapıyorum acaba?
Gulomaa
-Gulo bak şunda indirim var bak bunda indirim var diye diye başının etini yedim:D





Oda sağolsun dayanamadı beraberce  korelerden yine sipariş verdik kargolarımızın gelmesini bekliyoruz.

Ondan sonracımaaa
eski gelen ürünleri denedim ve watsonda indirimli gördüğüm bazı ürünleri aldım pure beauty serisinde indirim vardı onlardan talan ettim azıcık:D eğer kargo beklemeseydim reyonu alabilme ihtimalim vardı
baharrrr durrrrrrrrrrrr dedimmmm:D

hatta vakit buldukça baharın alerji testini geçenler serisi  taecyeonunda dediği gibi  bi OKEY post serisi yapmayı düşünüyorum:D



Arada derslerrrrrrrrrr
Sınavlarrrrrrrrrrrrrr
Kitaplarrrrrrrrrr
En son ne okudum yazmadım sanırım halbuki kitap fuarını talan etmiştim en son :D
ahaaa kitap fuarına ait fotolar yokk:D
neyse artık geçmiş geçmişde kaldı deyip önümüze bakayım
Hatta ilk ürüne yapabilirim bile şu an ki boşluğumda bir post:D

Hiç yorum yok:

blogspot counter