Baykuşşşşşşşş


Ben ne baykuş, ben ne gece insanıymışım beaaaa...

22 saatlik uykusuzluk ardından işi devir edeceğim sabahçıya ama bende hala manyak bi enerji mevcut biri gelde bi maç yapalım... dese

90 dakika koşacak kadar enerjiğim:)

Korktum cidden korktum ki ben uykusuzken fena bişi oluom görülmeyen kimsenin görmediği bi yüzüm ortaya çıkıyor:D O kadar da korkmayın beee sadece biraz asabiyet yapıo aşırı uykusuzluk....

Sonra geldim biraz uyudum 6-7 saat kalktım ve sağlamım...


Ben biliyorum sabahçılıkdan nefret ederdim ben, en sevmediğim şey erken uyanmakdır...Sabah karga yemeğini yemeden kalkmak benim için ölümdür...

Bilirdim saat 12 den sonra benim için gün başlar vs. de bu kadar gececi olduğumu ben bile bilmezdim yafff:D


Genelde olmasada bazen sefiorum ben bu bünyemi yaaaa....


Gecelerii sefiorum huleynnnnnnnnnnnnn:)


Not. en kötüsü sabah olduğunda hava aydınlandığında insanın gözlerinin çok ağrıması güneş ışığından rahatsız olması imiş. Yoksam ben vampirgillerdenmiyim ? sahi bi ara ergenlikde benim dişler vampir gibide olmuşdu sebebi bu muymuş naman Allahım !!!

Hemen kanı içilecekler die bi liste yapmam gerekkkkk hemennnn...







Ben listemi yapmaya gidiorum hadi görüşürüzzzzzz ...



Hiç yorum yok:

blogspot counter