Sen ilk önce bolulu hasan ustanın peşini bırak :P


anladım ki benim parada pulda hiç gözüm yok:D
:P


Swiss bospours ve hytaa oteller satılıkmış...Bende o kadar içten ve isteyerek tabii birde Bir turizmci olarak
- AAahhh param olsada alsam şu otellerden birini dedim -istem dışı olarak ama-
=)))

annem bi kahkaha patlattı...

Biraz önce dışarı çıktığımda aldığım tatlıları göstererek

-sen ilk önce bolulu hasan ustadan vazgeç dedi....

Bi an sanki sapıkmışımda adamın peşindeymişim gibi hisetttimm:D
=)))


neyse

O an anladım ben zengin olamam...zaten olmakda istemiyorum ki.... Hiçde düşünmedim hiiiççç.... tamam param olsa swissi alırdım o ayrı :)
Ben şu an istediklerimi alıyorum...Her istediğimi alsam ne değeri var yaşamanın beaaa...Daha para biriktircem ev alcamm
Araba alcam
belki bi yazlık...

Belkide
Belkide

Swissi de alırımmmmm
allaaa allaaa alanlar nası alıooo alırım belki bi gün sizeneee:D

Sonra dersiniizzzz ama
-Ayh canım o kadar otel sahiibisin,
bi kere gelin otelimde kalın demedin, bu hafta gelelim mi kalalım mı hııı dersiniz amaaa:D


Hiç yorum yok:

blogspot counter