Alaçatıdan sefgilerleeee:D







Geceden çıkmama rağmen alaçatı urla gezmek 3 lüsünü duyunca dayanamadım uyurum sonra diyerekden atladım bizimkilerleee gesmeeeeeeeeeeeeee:D







Tabii bir toristttt edasında foto. makinemi almasamda olmazdı ne zamandırda foto. çekmedim zatiiii. Bu yukardakide alaçatıdan aldığım sakız macunu ve mutlaka bununla sakızlı muhallebi yapma girişimlerinde bulunacağım:D ımmmm süper bişi olcak şimdiden eminimmm :)





Hava da şansıma süperdi veee yanımda tahacım elele alaçatı sokaklarındaydık ikimizde emimin çok datluu gözüküyorduk:D



hadi bakalım şimdi bi kaç foto paylaşayım sizinle:)





Fotoğraf çekmeyi ,ülkemi turist kıvamında gezmeyi, Yeni tadlar tadmayı, yeni yerler görmeyi çççççoooommmmmmmmmm çok sefiorum ben yaaaa....









Image and video hosting by TinyPic
Fotoda benim gibi elma sefen tahacımda var:)
Artisstttim benim yaaa tatlummm=)

Hiç yorum yok: