Bir insanın kısmeti aynı anda bu kadar açılmaz ki amaaa



Bir insanın kısmeti bir anda bu kadaaaaaaaaannnn:P açılmaz ki amaaaaa:)

Bugün çalışdığım yerde iş arkadaşımla çocuklar üzerine konuşurken tabii ben bir çocuk hastası olarak Bir an müşterilerimi unutup
-allahım bi daneeee banada verrrrrrrrrrrr nolurrrrrrrrrr şöleee bi bıdıkkk die konuşunca

Müşterilerimden biri yapsana kızım o zaman dedi
Bende
-Ama ben efli değilim Nasıl olcak o iş falan derken

Amca
- kızım benim oğlum var alayım seni dedi :D

tabii bi kahkaha patlattım bennn:D

ama Amca gayet ciddi devam ediyor:)

-Yaşın kaç kızım, benim oğlumda senin gibi bizim bi cafemiz var 300 m2 yer şimdi ben türkiyedeyim die oğlum ben yokken işletiyor. Beraber çalışırsınızda (
Bu arada benim çalıştığım yer yabancıların çok olduğu bir yer her an yurtdışına gelin olarak gidebilme ihtimalim var:P )

Neyse amca devam ediyor
Tekrardan bana
-Yaşın kaç dedi
Bende
- 23 olduk artık yaaa dedim

-aaa Küçüksün daha kızım
benim oğlanda 19 demez miii

Höhhhhhhhhhhhhh oldum tabii bennn
Kendimi tutamayıp
-Eneeeeeeeee zengin olacağız o zaman dedim (Kendinden küçük bir erkekle evlenen bayan zengin olurmuş yaaa:D)

-Olsun kızım ne olacak ki işte evlenirsiniz dükkan da sizin işte beraberde çalışırsınız ( dediği yerde almanyada heeee:D sankim memleketimden bahsediyor amcam:D)

enemmmm dedim alacak götürecek bu amca nerdeyse beni alamanyalaraaaa huuuuhhh
(Zaten almanlarada benzetiyorlar beni ayırtta edemezler:)))

Diye düşünürken anons geldide amcam acil kalkmak zorunda kaldı...


Ucuzu kurtuldum ucuzzzz


Daha sonra gelen arkadaşlarada bi hava attım:P
Ben var yaa bennn Hem iş hem evlenme teklifi aldım biraz önce hemide alamanyalardan die =))))


Neyse bu muhabbete Demetin bu şarkısıda iyi gider doğrusu hihihihihi









demet akalın - evli mutlu çocuklu yeni klip 2010 izlesene.com




Yazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Hayalim üç kelime
Oda şöyle evli mutlu çocukluuuuuuuuuuuuu!!

Hooobaaaaaaaaaaaaaaaa=)

Hiç yorum yok:

blogspot counter