Kan Ve Cheescake :D

Geçen gün ne oldu
işyerinde üstümü değişiyorum hemen üstümü değişip işe başlayacağım
O sırada ayağımı ayakkabı vurmuştu oda kabuk tutmuştu sen onu kopar yanlışlıkla bence hiç mühim değil canım berk gıkım çıkmazda
bir kanıyor bir kanıyorrrr aneyyyyyyyyy
O beyaz fayanslar oldu kıpkırmızıııı ne yapsam durmuyorda
Bende fena oldum öyle olunca
Nen dedim ben bırakayımburayı böle çıkayım dışarı korksun bunnar
HEr yer kan noldu nnennnnn burda dieee:D
hehehe=)))
Ayağım kanıyo orda benim düşündüğüm cinliğe bak yaaa =)
Allah beni bildiği gibi yapsın ne diim
Sonra korktum nen dedim bunnar bunu şimdi sattığımız frambuazlı cheescakelerin suyu aktı sanarda (ki sürekli akıyor bu cheescakein suyu) bi parmak atar tadına bakarlarsa bu ne bee dieee
Böğğğğğğğğğğ diee iğrendim
temizledim her tarafı heeemnnnneeenn=)

Hiç yorum yok:

blogspot counter