Acar muhabir ilkbahar Aqua Fantasia dan Bildiriyor efemmm !!1

Sonunda yazın ortasında 2 seneden sonra,
Ölüdenizdeki efsane ve tekraredilesi imkansızlaşan tatilden sonra ilk defa havuza - ki ben havuz sevmem rahatsız ediyor beni kloru vs si kulaklarım tıkanıyor vs vs...- gittimmmm.

Dün Aqua Fantasia da resmen kendimi kaybettim ben yaaaaaaaaaaaa:D
Harbi harbi kaybetttim kendimi yorulmasam o kaydıraklardan kaç kere kayardımda merdivenleri çık, sırtında botla sonra kay baya yoruluyor insan napimmm ...
Bu nedenle
Ben kendimi daha naif olan dalga havuzuna bıraktım :P
Ammmma da naif heeee bilmem kaç ülkeden insana kaç kere ayağım kolum çarptı neredeyse ağzılarına girecekdi o güzelim ayaklarım:P

bu arada larft die belçikalı bi çocuklada tanıştık çok tatlı bişeydi ama ingilizce bilmiyordu :(

Umrumdamı dünya edalarıynan o havuzlarda salınıp salınıp durduk:D
ben ki havuz sevmem ben ki havuz seffffffffffmemmmmm ama cidden burası çok eğlenceli yaaa fena eğlenceli tam kudurmalıkkkk ,tam bizlikkkk:)

ayh bide cobra mıymış neymiş bi yerden kaydık fena fenaaaa kapalı karanlık kayıyoruz çığlık atıom sesim çıkmıo
ahanda öldüm herhalde yada bi kabusun içine düştüm nen ben die düşünürken o esnada uca ulaşıp ışığı görmekkkkkkkkkkk ve havuza düştüğüne şükür etmek :D

Hakikatende anlattığım gibiydi yafff kabusdan uyanmak gibi bişi bide uzun yapmışlar kaydırağı kaykay bitmiooo:D

heee bide kasırga bar diye bi yer var havuzun içinde bar ve arkada , dj uffff fena süper bişi millet hem yüzüo hem dans edio aman akşamlar olmasında saat 7 de aqua kapanmasın yaneeeeeeeee
Neyse foto. ekliyeyim de sizde nasiplenin
gidin
görün
yüzün
kayın
En çokda
Kuduruuuunnnnnnnnnn :)
bu arada çok güneşlenmeyin yada iyicene korunun bizim gibi olmayın
bizde korunduk gerçi ama nasıl omuzlarım böyle ciğer gibi oldu anlayamadım:P



Adada çarşıyı gezerken rastladım keşke gecede görebilseydim...


İşte o cobramıdır nedir o kaydırak...:)















Hiç yorum yok:

blogspot counter