Sana bile muhtaç oldum:(

Huleynnnn paryavşanı sana bile muhtaç oldum öhühühühüh...!!!
Şu 1 aydır yada daha fazladır Mide ağrısı yanması vs ile sonunda sanırım reflü gibi bişi oldum. Ölüyorum hiç bişi yiyemiyorum çünkü midem sankim kızarmış yağın içine patatesi atarsınız da çısır çısır eder ya aynen öleeeeeeeeeee yaniyourruummmmmm:D
İlaç milaç hak getire dahada rahatsız ediyor:D
Anneanne ilacımız olan paryavşanına kaldım ilk zamanlar ot olarak yutuyordum ki anneannem normal ilaç yapar onu yutarsın daha rahat olur yutması bunu sakın kaynatıp içmeyi düşünmeyin ben bi kere kalkıştımda millete ayıp olmasın diye püskürtmemiştim yane öle berbat bi tad yauffff böğğğğ...
Neyse şu sıralar az da olsa bişiler yiyebiliyorum mide ağrısı ve yanmalarına çok iyi geliyor mutlaka deneyin!!
Ben zaten şükür edeyim bu kadar sıkıntıya, bu kadar herşeyi kafama takmama rağmen kanser olmadığım için yatıp kalkıp şükür edeyim...
Anla artık kızım Bazı şeyleri anlayamıyorsun....Yukardakinin ayarladığı bişiler var Karışmaaaaaaaa artık !!! Neden diye 916752935296529475 kere sorup durma kendine ve yukardakineeeeeeeeee pleaseeeeeeeeeeeeeeee!!!

Hiç yorum yok:

blogspot counter