Bu İstanbul Aşkı beni öldürecek :) Ölümüm senin elinden olsun bea






Sonunda istanbula gittimmmmmmmmmmmmmm!!!
ve geldim salı işten çıkıp uçağa bbbbbbbbbbbbböööööööööyyyyyyyyyyyyyyüüüüüüükkkkkkkkkkkkkk


bir mutlulukla atlayan ben salı akşamı dayımlarda idim anneannemde orda olduğu için


45 dakikada izmirden istanbula giden ben


1 buçuk saat den fazla bir zamanda havalimanından beylikdüzüne gidemedim oda ayrı bir durum neseeee:D




Çarşamba sabah topluca görüşmeye gittik maaile:D




sonra çarşamba pazarı vardı o gün görüşmeden çıkıp pazara atıverdim kendimi ayağımda topuklularla hemde:D




Gökte düğün olsa gidersiniz der erkekler bayanlara


bizim erkeklerse bize gökte pazar olsa çıkarsınız oraya der:D




aynen öyleee:D




Ben aslen pazar sevmem ama İstanbuldaki Çarşamba ve cuma ,bakırköydeki cumartesi pazarı onlara dayanamıyorum sıcak soğuk yorgunluk hatta ve hatta topuklu ayakkabı bile dinlemedim gittim heheeee


mutlumuyum efet


Bir daha olsa bidaha yaparmıyım efet


:D


sonra o günün akşamına otobüse binip Çünkiiiiiiiiiii uçak biletleri istanbuldan izmire çok pahalııı


geri döndüm...


Gerçi o gün pazardan sonra dayımları teyzemleri yolladıkdan sonra neler oldu nelerrr:D




anneannemin karpuzu lavaboya düşürmesi ile gece gece elimizde lavabo kaldık öle :D




Ardından benim çekyattaki debelenmelerim sonucu kumanadayı düşürdüm bi kez neyse dedim bişi olmadı sonra ben tekrar düşürdüm ve kumandanın yerde herbi parçasının ayrı ayrı durduğunu gördüm:D




Resmen kumandayı parçalara ayırdım bilerek atsam yere o kadar parçalanmazdı eminim yaneee:D




anniiinniiiiiiiiiiii noluo bize kızzzzzzzzzzzz neye elimizi atsak elimizde kalıooooooo :D




diyorum kadında bakıyor zavallım kumanda paramparça çünkü:D




neyse du hele ben bunu geri yaparım kız dedim:D




öle yaptım böle yaptım derken yaptım bi güzelde bir daha düşürme ihtimalime karşı bantladım :D




heheheheeeeeeeee




sonra işini tamamlamış süpermen edasıynan saat 10 da evden çıktım 11 de otobüse binip geri dönüş yoluna böyük bir hüzünle yöneldim anneannemi yalnız bıraktım çünkü gel dedim benle gelmediii yaaa:(




bide ben salak gibi uyuyacağım hemen diye otobüsdeki ekrandan müzikler bölümünden slow müzikleri seçtimmi ayhhhhhhhh seçmez olaydım beeeeeeeee




hakan altun gitti


tan geldi


tan gitti


funda arar geldi




nerdeyse ağlayacaktım otobüsde beeeeeeeeeeeeee böhüüüüüü böhüüüü




nasıl ki insan sevdiği insanla buluşmaya gitse mutlu olarak çıkar yola ben istanbula giderken aynen o mutlulukla gidiyor ve ondan ayrılırkende öyle ayrılıyorum işte sevdiğini ardında bırakıp gitmek zor gelir ya insana işte aynen öyle....




Adını andım,


Kokusunu içime çektim,


Mutlulandım ben ...


hüzünlendim ben....


Ama buna da yine Şükür ettim ben!!!




Neyse otobüsden indim.İndiğim gibi de işe gittim perperişandım..


İşten çıkarken ölüyorum yorgunlukdan


ama bana deselerki ya senin yine gitmen gerek istanbula deselerdi o an ne yapardım


Ülkem için sefeee sefeeeeeeeeeeeee derrr




Yine giderdim yine yine yineeeeeeeeeee:D






Seviyorum seni ekmeği tuza banıp banıp yer gibi beaaaa:)






Ohhhhhhhhhhhh Şükürler olsun Rabbimeeeeeeeeeeee


Kandilimizde Mübarek olsun


Artık herşey çok güzel olsun inşallah!!!!








2 yorum:

araf dedi ki...

senden haber bekledim o gün ama aramayınca vakit bulamadığını düşündüm... inşallah görüşmen güzel geçmiştir canım her şey gönlünce olsun :)

Unknown dedi ki...

eneeeeeeeeee bende sen karşıya geçerim belki deyince sen karşıya geçemedin sandım :( anneannemde tekdi direk bize gelirdin kaynatırdık beeeeeeeee böhhhüüü

blogspot counter