İftariyelik bunlarrrrr:)

Eveeetttt 1 sene sonunda aynı ekip bir arada iftar yapmaya kalkıyor...

Ben günlerden çarşamba olması nedeni ile annemlerle çarşamba pazarına gittim bilen bilir pazara gitmeyi sevmesemde çarşamba pazarının yeri bende ayrıdır fallaaa onsuz olmaz:)

Neysemm oralar dolandım azcıcık saat daha 5 biz ise ancak 7 gibi buluşacağız eve git gel de yapamam...

Boynumda foto makinem kolumda çantam atladım Taksim otobüsüne dedim Taksimden geçerim Karaköye ordan Eminönüne:)

Beyoğlunda başladım en üstten aşağıya doğru yürümeye sonra zeki kişilik ben finikülerle 2 dakka da karaköye geçecekken yürüyerek gitmeyi tercih ettim:)
Çok uzun süre önce dayımla yürüyerek inmiştim....
Aman bulurum diye başladım inmeye :)))
Ben iniyorum yol uzuyor sanki yok bir türlü inemedim finikülerin durduğu yere:)

Ben vara vara galata kulesinin dibinde buldum kendimi :D
Karaköy tabelası gördüm bi tane baktım o yol değil Galata kulesinin ordan bi sokak buldum salıverdim o ucu gözükmeyen yokuşdan aşağıyaaa
haydin hayırlısııııııııııııııı:D

Neysem sonunda görmek istediğim yeri gördüm, ulaşmak istediğim yere ulaştım...Köprüden yürüyerek geçip arada da fotolar çekip saat altı buçukda Eminönünde hazırdım..
Tanrıya şükürler olsun...
İşin ucunda kızları arayıp ben kayboldum nerdeyim bilmiyorum demekde vardı :))

Bu foto.da köprü üstünden oradan oda benim gibi durmuş İstanbul'u izliyor:)

Üsküdar iskelesinde bekledim bizim ekibi:)

Çok da heyecanlıyım biz bu ekiple ne zaman buluşsak bi arıza çıkıo bi acayiplik oluyor:)En Son televizyona çıkmıştık...(röportaj yapmışlardıda) Sağolsun bütün tanıdıklar bizi akşamına tv den izlemişti:)))

Neyse bu sefer sağsalim buluştuk...İftar yeri arıyoruz.Köfteci Ramizde karar kıldık.Cam kenarındaki yeri istedik de uyus garson rezervasyonlu diye vermedi de iftardan yarım saat sonra başkalarını oturttu ya masaya fitil olduk garsona uyusss...

Sonra sohbete bi başladık daha doğrusu ben başladım diyeyim ne çok biriktirmişim içimde anlatılacaklarımı 1 saatlik yemek faslında 1 saat hiç susmadan konuştum desem yeridir..Ben böyle hararetli heyecanlı anlattıkca bizimkilerde heyecanla izliyorlar:)

Benimde anlattıkça anlatasım geliyor..

Konumda güzel=)

Anlattıkça yeniden yaşıyorum olanları:D

Aralarda ben adeta seminer veriyor gibi dilim damağım kuruyup su içiyorum.Sonra kendime gelip yaa kızlar ben çok konuştum yeter diyorum

Bizimkiler

-Ay öyle bi anlatıyorsun ki film izler gibi izliyoruz seni anlattt anlat diye yeniden başlatıyorlar beni:)

Arada yemekler yorumlar destekler vs. En son tatlılarımız geldi:) Ardından çayımızıda içip kalktık...Doyamadık tabii birbirimize geri eminönü üsküdar iskelesine kadar yolculadık birbirimizi tabii ben arada fotolar çekiyorum ama hepimiz yağmur ve oruçdan ötürü bayık durumdaydık:) Kamuya açık hiç bi alanda o fotoları paylaşmıcam kızlar haberiniz olsun:))))
Gmaillerinize topsecret bakıldıkdan 5 dakika sonra kendini imha edecektir biçiminde yolluyorum..

Birde ben foto makinesi ile uğraşırken tramvayın içinde adamın birinin üstüne doğru düşmeseydim dahada güzel bitebilirdi allahdan Zeynepcim kolumdan tutup çekti benide daha fazla rezil olmadım çünkü tramvay hareket edince ben hiçbiryere tutunamadığım için adamın üstüne gittikçe gittim toparlanamadım uzun bir süreee...Hay Allahım yaaaa....

Neysemmmm bizimkileri feribotlarına yolculadım doyamadımda zati en kısa zamanda değişik etkinlikler yapmalıyız...En kısa zamanda müze kart çıkarmalıyızzzz:)

Ertesi günü akşam eve geldim asansörle evime çıktım beni kapının önünde ne karşıladı dersiniz...

Ödüm koptuuuu !!

Ayının biriiiiiiiiiiiiii!!!!!!

Ciddiyim dalga geçmiyorum

Ayının biri karşıladı

karanlıkda görünce korktum hatta

işte buda fotoğrafı.....

Gözünüde oymuşlar kime naptıysa artıkkk:D

--------------

Bu arada Avusturalya işim olmadı pööffff...