Bunlara bayıldım...

Er yada geç benim olacaksınızzz :D
Nihahahaha (erol taş gülüşü)

Banyo suyunda görüpde işte bu dediğim fotoğraf makinesi hem diğer fujı me de kardeşlik yapar :)

Küçükken, hatırlıyorum...Memlekete gittiğimizde Anneannemin abisinin evinde görmüştüm ilk polaroid makineyi daha o zaman

- bunla neler yapılır beeee huhhhh diye düşünmüştüm.

Sonra nedense unuttum vs derken bunu gördüm.
Neeee kadannnnn miikemmmellll bişiii çizgi film karakterleri gibi gözlerim parladııı yeminnnennn :)


yıllar sonra yine aynı şeyi düşündüm


-Ben bunla neler yaparım be huhhhhh:)

Seni istiyorum fujııııı=)



Şunun şirinliğine güzelliğine beyazlığına bakın yaaa pammıkkk gibiii:)





Yemek yapmaya meraklı olduğumu bilen bilir yemek yapmak dediysem herkes yemek yapar canım...Ama ben değişik şeyler yapmayı denemeyi denetmeyi seviyorum.yemek bloglarına bakıp bakıp gaza gelip akşam akşam maynak maynak şeyler yapmışlığım var.
HEr ne kadar daha önce sadece kendi aileme yaptıklarımı denetsemde şu sıralar deneme kapasitesi teyzemler dayımlar ananemler vs diye genişledi...Ve daha yediklerinden ötürü hastaneye kaldırılan da olmadı, gerçi olduysada ben duymadım hehe:)


Bu arada Ben bir bakerrella hayranıyım kadın süper cupcakeler yapıo bi gün bende yapcam onun gibi inşallah:)
Az daha pratik yapmam gerek sadece:)
Bide beşiktaşa gidip bakeshopdan bişiler almam gerek:)



Bu cicileride
Orda gördüm veeeeeee bu converselere bittttiiim ben yaaaaaaaaaa
Seni de istiyorum bebekhhhhh:D

Kardeşceğizimede sözüm var çalışmaya yeniden başladığım gibi ilk maaşımla bunu alacağım:D

Nasıl olsa laptop ve foto makinemi aldım.

PLaystation istiyordum ama medimark da nintendo wii görüp de bide üstüne oynadıkdan sonra

-eheeeenn bu yaaaa dedim

Zaten neden daha önce almadım ben bunu anlayamadım...Kendime komacan bi tebrik koyuyorum gerçi işi gücü bırakıp buna sararmıyım diyede korkmuyor değilim:P

Neyse tatlım

sende benim olacaksın

Ya benimsin ya toprağın bebbeeeeğeeemmm:D

Hayatımızın bu günki fon müziği bu kadar delyce olsun Benim ki azıcık öylede :D

=====>http://fizy.com/#s/1m52xs

Be it true
You ain't got nothing to do
I think I'm better than you
Whoo-hooooooooooooooooooooooooooo

5 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

ne kadar eğlenceli bir post olmuş...okumak çok keyifliydi :)

ilkbahar dedi ki...

Teşekkürederim almadan böyle yazıyorsam alınca ne yaparım bilemiyorum:)

alıncada bi post yapmak gerek şimdi:)

deepblueeagle dedi ki...

bak yemek tarifleri için iki adres vereyim.
www.portakalciceği.com
bir de hanifedentarifle.blogspot.com

hadi bakalım istediğin herşeyi alıyorsun.

ilkbahar dedi ki...

portakal çiçeği değilde portakal ağacı sanırım hı?

bu arada çok teşekkürederim:)

deepblueeagle dedi ki...

unutmuşum. ağaç da olabilir. amerikadan. ingilizce/türkçe. bişi diil.