Yılın düğünü oldu da bitti maşallahhh:)


Tamıtamına 2 senedir bu anı bekliyorum :) Görende ben evleniyorum sanacak=)))


Bu kızın herşeyi zor oluyor Allahtan ki güzel oluyor ama


Sabah kalktım ido ile bi gece önceden biletimi almışım sabah bi mesaj


-sefer iptal


tabi ben şooooooooooook


Nasıl gideceğim diye düşünürken otobüsle gitmeye karar verdim,normalde en fazla 6-7 saatte sürecek olan yolculuğum yolda bir tırın devrilmesinden dolayı 9-10 saati buldu....


Aksilikler peşpeşe hava soğuk yağmur var



Servisde ufaklığın biri Beni baya güldürdü sakinleştim o sayede


Velet 4 yaşında var yok.


Bana diyorki


-Sen yerelisin?


dedi bana :D


Öksürüyorum


-helal helal


diyor.


Çubuk kraker yiyor


-alıy mısın sende diyor.



Allahım dedim yaaa Ben çok seviyorum diye mi bu afacanları benim yanımdan ayırmıyorsun:)
teşekkürrrr:)


Bu aşağıdakide foto. feribotta martıceğizleri beslerken:)

Neyse sonunda vardım.
Ark. babası
-Geldi benim balıkçı kızım diye karşıladı beni:)sağolsun
Daha çapariye çıkacaktık hep beraberde kısmet değilmiş...
Tabii biz 2 üni arkadaşı sabahlara kadar muhabbet ederdik eskiden:)
Yine bir araya gelince ertesi gün düğün mü var ne var umursamdan gece 3 e kadar bir sene görüşmemiş olmanın acısını çıkardık.
O bana anlatıyor ben ona
Gece geç kardeşi gelmiş
-Ben geldim hala siz konuşuyordunuz ya diyor =)

Neyse ertesi sabah kalktık.Gittik ki gelinliği alacağımız yer daha açmamış mı?

Onu bekledik yarım saat.

Ardındanda kuaföre gittik.

Her dakika her saniye fotolandı bizzat tarafımdan.



Bu da gelin ayakkabısından bir poz gece o kadar oynadık ki gelin ayakkabısının altı komple silinmişti:)
Ben mi ben hiç oynayan dans eden biri değilimdir normalde yane topluluk içinde,
Anaaammm meğer ben biriktiyormuşum içimde
23 senenin patlamasını yaşadım
İlk önce dansla bir başladım galiba sanırsam onun verdiği mutlulukla:)
Roman havasımı dersin , damat halayımı dersin, halay mı dersin seç beğen al :D
En son hatırladığım omzuma kına esnasında adettendir diye konan örtüyü belime sarmış gelinin kardeşi ile karşılıklı roman havası oynuyordum=)
Zaten pistde hiç boş kalmadı canımm:)
Helede bizimkinin erkek kardeşi erkeklerle birlikde bir oyun havası oynadılar
bi efe oyunu vs.
Çok güzeldi cidden, Her dakikayı fotoladım...Zaten ben, fotocu olmadığı için onun yapacağı herşeyi yaptım.
Akşamına eve geldik.
Bu arada hava buz gibiydi donduk donduk...
Gelinin kardeşi neymiş erkek arkadaşlarıyla buluşacakmışda bişiler içeceklermiş o saatten sonra saat gece 1
Biz desen bayıldık bayılacağız topuklular ayakları pelt etmiş
Biri görse yürürken sarhoş bunlar der:D
Dedim ki
-Bak irfancım kadın olmanın faydalarından biri nedir biliyormusun?
Sen sarhoş olmak keyiflenmek için içeceksin
Bize bi bak içmeden sarhoşuz beaaaaaaaaaaaaa
die sanki sarhoşmuş gibi nara attım:)
Hep beraber koptuk.
-Haklısın falla dio:)
Eee eve girdik bi saat saç sök vs derken
gelin babası dedi
-gidelim bi çorba içelim dedi
Saç baş makyaj yapılı üstümüzde eşofmanlar =)))) gittik çorbamızı içtik yemeğimizi yedik.
Saat 2 yada 3 dü evimize geldik
Ben bu aileyi çok sefiom yaaaa tam benim kafadengiler:)
Sağolsun ailede beni 2. kızı olarak görür:)
Ertesi sabah ben döneceğim.
-bak düğün olunca bizide çağır unutma emi diyor annesi
-Kimmm dedim
-Sen dio:D
Arkadaşımla ben koptuk tabii :)))
Bu arada gelin hala neden evde diye düşünen varsa Asıl düğün ertesi günü idi.
Cumartesi=kına ve düğün kız tarafında
Pazar= erkek tarafında nikah düğün vs.
ilk bunu duyduğumda (nedendir bilmem bende gelindeki en büyük sorun gelinin saçı gibi gelir her zaman)
Vayy kızım ne güzel ya cumartesi salınık saç yap.Pazar günü topuz demiştim.
Ta kiii
Cumartesi gecesi sonunda ayaklarımızda vuruklar ,kafa onmilyon olmuş yorgunlukdan ölmüş bir biçimde yatarken
-Ayhh ben düğün iki tane ne güzel derken birini bile yapamam bu düğün mevzusunun öldüm bittim kzıım yaaauuu bennn
ayhhh ayaklarımmmm
derken.
o sırada sızmışım gerisini hatırlamıyorum:D
Neyse Allah evleneceklere kolaylıklar versin.
Canım arkadaşımada daimi mutluluklar versin inşallahhh...
Sonunda aldık kızzzz:P
Buda nedendir bilmem en çok oynadığım parça vardır bir sebebi:D
Bu arada ben çıkmışım bir kere seyahate dururmuyum diyeyim bir diğer posttada ondan bahsedeyim:)

Aklıma başka bişi gelirsede ekleme yaparım

3 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

abe kaynana çok keyifli gerçekten de :)
umarım kaynanası da iyidir :)

öyle eğlenceli anlatmışsın ki, düğünü, yolculuğu aynen yaşıyor insan.

ne çok evlenen var etrafında. :)

ilkbahar dedi ki...

teşekkürederim:)

deepblueeagle dedi ki...

blogumda ödülün var.