Kafamın İçinden Nağmeler -1-



Merhabalarrrrrrrrr hava karardı ve benim kafamın içindeki insan yine konuşmaya başladı:)






Misal ne diyor ?






* Diş fırçaladıkdan sonra içilen suyun lezzeti hiç bi suda yok.



*Bu dünyada yalnız olduğu için yakınan bir sürü insan var ve bu dünyada hayatındaki adamdan/kadından memnun olmayanda bir sürü insan var! Sorun nerde?



*Beyninin içinde ikamet ettiğim kızceğiz(bu ben oluyorum) şu yukardaki sorun çözülene kadar evlenmemeye karar verdi.



*Yine Beyninde ikamet ettiğim kızceğiz çok geri kafalı olduğunu düşünmekde(ki halinden memnun gibi) kendisi üniversite 1. sınıfda ilk defa arkadaşlarının zoruyla makyaj yaptı/arkadaşları yaptığı makyajın şeffaf bir makyaj türü olduğunu söyleyip kendisi ile dalga geçerlerdi.



Bu kızceğiz yine o sene ilk defa bir oğlan evladıyla çıktı /ama oğlan evladı salak çıktığı için / ilk defa o zaman ayrıldı.



İlk önce kafayı yedi.Günlerce ağladı. O çok istediği üniversiteyi bırakmaya yeltendi.Daha sonra hani filmlerde olur ya nurlu bi ışık iner gerçeği görür insan falan filan öle bişeler oldu. 1 sene içinde ondan kurtuldu bırakmayı düşündüğü okulda Bölüm 1. oldu. Ey ayrılık sen nelere kadirsin dedi. Ve onca manyaklığa rağmen(bir anda bilmem kaç kilo verme, okulu bırakmaya kalkışma, kaybolmaya çalışma, ölmek için hergün dua etme,bir kaç kez okuldan ağlayarak eve gelme, hergün geri dönecek diye bekleme, sokaklarda onun arabasını arama yada o plaka arabayı vs vs) ayrıldığı için şükür eden ilk insan olarak tarihe geçti :)






*Biz lisede okurken saçımızı örmek mecburi idi. Eteğimiz masa örtüsüne benzer ve üç ailenin masa örtüsü ihtiyacını karşılayacak kadar uzun ve büyük olurdu.Yani kısaca biz lisede okurkene kezbanmış beyaaaa !! Şimdikilerinde bir farkı yok gerçi hepsi LADY GAGA =))






*Ben küçükken yani ortaokuldayken sınıfda hoşlandığım çocuk(ki çocuk sonradan bana sardı halada sarık) en yakın kız arkadaşıma çıkma teklifi etmişti.Bende yine türk filmi edasıynan ondan artık hoşlanmadığımı çıkması gerektiğini söylemiştim.Salaklar çıktılar ve nereye gittiler dersiniz? ayh hala aklıma gelince gülerim.



Lunaparkaaaa:))



Harbi çocukmuşuz o zaman biz yaaa=))))






*Sevgilisinden ayrılmış kızları bilmem kaç km den tanırım. Kendilerini belli ederler. Bazısı çok üzgün salya sümük ağlarken.Bazısı tam tersi alemlere akar.Ben ise hayatımı yaşama kararı almışdım. Leyn ben bu gidince ölürüm demiştim eeee ölemdim hala yaşıyom bari harbi yaşayayım demiştim. Çok güzel yaşamıştım. Şimdileri bile bi sefgilim olsada ayrılsakda yine delice yaşasam derim :P






*Aynı anda bilmem kaçç işi bir arada yapmaya çalışan insanlar vardır.bkz blog sahibesi. Hem msnden konuşur hem blog yazar hem twitw ,hem tummblr bakar.Hem annesinin izlediği dizinin başlayıp başlamadığına bakar.Sonradan annesine dönerek.



-Fatmagülün çiftliğindeki kardeşi ölüyo.






diye bir cümle kurar:D



anlatılmak istenen hanımın çiftliğinde ki kızın adı ne ise bilmiom kardeşinin asılarak öldüğüdür:D






Devamı gelebilirde gelemeyebilirde :)

Olmazmı olabilir;)



3 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

blogunu yeni gördüm canım.çok beğendim.harika..yazıların mükemmel.bloguma hediye çekilişime bekliyorum.sewgiler

Unknown dedi ki...

Teşekkürederim Canım :)
HEdiyelerde heeeç şansım yokkkk yaf daha bi kere bilem çıkmadı bişi:D

deeptone dedi ki...

mimin var bende.

blogspot counter