livemocha




Ben bunu neden bu kadar geç keşfettim yahuuuu:)



Şu sıralar ne mi yapıyorum?



Çok güzel bir site buldum.İngilizce pratik öğrenme vs yaparken sizde dilinizi öğretin :)



Ben dil öğreniyorum bir de üstüne onlara türkçe öğretiyorum. Yabancıların türkçe konuşmaları her zaman çok hoşuma gitmiştir. Böyle yarım yarım konuşurlar çok sevimli olurlar.

Bu sitede de bir çok türkçe konuşmaya çalışan insanlar var sizde onlara yardım ediyorsunuz. Sizinde öğrenmek istediğiniz bir dil varsa onlarda size yardım ediyorlar.



Çok zevkli çok eğlenceli yaaa



Dinleme okuma yazma ve test bölümü var.

Yazdıklarınızı ve okuduklarınızı ana dili ingilizce olan diğer kullanıcılar kontrol ediyorlar:) Böylece etkin bir öğrenme sağlanıyor.:)



Hadi sizide bekliyorum :)



Dil öğrenmek istemiyorsanız bile türkçe öğrenenlere yardım edin.

Birine türkçe öğretmek çok zevkli birşey :)


Bu siteyi bulmamı sağlayan
Cafe Pepelayada ayrıca teşekkürederim:)

7 yorum:

deeptone dedi ki...

yahu ben de online kahve servisi yapıyolar sandımdı.
:)

Unknown dedi ki...

ahh deepcimmm ben eskiden ünlü bir kahve dükkanında çalışıyordum. Her türlü kahveyi yapabiliyorum. Sen iste yaparız istediğini :D

Kalpli bir latte:)

deeptone dedi ki...

:)) tatlı turizmci :)

Unknown dedi ki...

Bu arada yabancılara türkçe öğreteceğim diye türkçem yabancıların konuşmasına benzedi. Devrik devrik. Neyse nasıl olsa bu sene aksanı bozuk bayanlar moda :D

Bu arad siteyi kötü emellerime alet ediyorum.İngilizceyi dünya dilleri 1. liğinden çıkarıp yerine türkçeyi geçirmek

nihahaha :)burda bir erol taş gülüşü güzel gider.

Ama bi turizmciden başka bişi beklememk gerek demii demiii :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben yıllar once kesfettim orayı ama bizim turkler sağ olsunlar onu da çöpcatanlığa cevirdiler :)

Unknown dedi ki...

haklısın ama bu sadece türklerin işi değil yabancılarda çok fenalar:))

Gerçi beni bağlamıyor onlar :)

nesrin dedi ki...

Cok sevimli. Mutlaka bir bakmak lazim. Sevgiler...

blogspot counter