Tıme in a bottle

Mola paketini Aldım yedim bitti yazmak aklıma bile gelmedi iş güç dicemde sanki tek çalışan benim yaaa :D
Şu sıralar çok aktiviz iş arkadaşlarımla sinema yemek içmek derken eve gidemiyorum desem o olur=)

En son hangover 2 ye gittik. Eğer biri beğendiyseniz bunuda beğenirsiniz ama bazı sahneler çok açıktı.aman dikkat diyeyimmm=))

İş çıkışları kahve keyfileri yapmalar yok sana aşık oldum ayakları ile karşılaşmalar
Seni seviyorum diyene
Bekle geçer diyip başdan savmaya çalışmalarla geçiyor zaman millet deli gibi erkek arkadaş arıyor.
Ben hala aynı yerdeyim =)

İnanmıyorum inanamıyorum arkadaş yaaa
Bi aralar ümitle bekliyordum. Artık beklemiyorum bile o kadar taşlaştım yane.
Seni seviyorum diyen adamcğizlere bile diyorum ben kimseyi sevemiyorum hisslerimi kaybettim kalbim taşlaşmış gibi heyecanlanmıyorum bile die
Hakkaten bakıyorum kendime kimse heyecalandırmıyor beni yaaa

Takılmıyorum artık aşka meşke
Sevmediğim adamla sırf evlenmek içinde evlenmem yapmıcam bunu kendmede başkasınada...Evlenmeyi geç, takılmıcam bile...
Genciz özgürüz biraz hayatın tadını çıkarım;)

Neyse ben size yeni keşf ettiğim bi şarkı dinleteyim hı nasıl olur?





Zamanı bir şişede saklayabilseydim
İlk yapmak isteyeceğim şey
Sonsuzluğun sonuna kadar
Her günü saklamak olurdu
Tek onları seninle birlikte yaşayabileyim diye.

Eğer günleri sonsuza dek sürdürebilseydim
Eğer kelimeler dilekleri gerçeğe dönüştürebilseydi
Her günü bir hazine gibi saklardım ve,
Yine onları seninle birlikte yaşardım.

Ama hiç yeterli zaman yok sanki
Yapmak istediğin şeyleri yapmaya
Onları bulduğunda
Yeterince bakındım etrafa
Zamanın içinden
Seninle geçip gitmek istediğimi bilecek kadar

Bir kutum olsaydı, sadece dilekler
Ve hiçbir zaman gerçekleşmemiş düşler için
O kutu boş olurdu
Onların senin tarafından nasıl gerçekleştirildiğinin
Hatırası hariç

Ama hiç yeterli zaman yok sanki
Yapmak istediğin şeyleri yapmaya
Onları bulduğunda
Yeterince bakındım etrafa
Zamanın içinden
Seninle geçip gitmek istediğimi bilecek kadar

Hiç yorum yok: