Vay arkadaş...


vay arkadaşşş ben ne zamandır bloguma uğrayamıyorum.
HAsta halde yatarken aklıma geldi vallaa yazık banaaa

Peki bu arada neler yaptık şöyle bi düşünelimmmm

En son babamın penguenlerine gidip
Jim Carreye bir kez daha aşık olduk =)

İşyerinde resmen toplu şekilde istifa ediyorduk ne deniyor buna bilmiyorum.
Ama bir kez daha şans verdik.

Kpss için kursa yazılma çabaların ve işde part a geçme çabaları demekki neymiş insan kaynakları ile aran daima iyi olacakmış tek bir telefonla işi çözdüm sanırım:)

Erkek arkadaşımın annesinin yaptığı yemekleri yemek( arkadaş arkadaşşşşş özellikle arkadaşşş)
Haluje diye bişi çiğ böreğe benziyor.

Sonracıma onun kardeşinin dövmelerine özenip geçicide olsa dövme yaptırma düşüncesine girişdik sonumuz hayır olaaa yapınca fotosunu koyarızzz

mesela şunun gibi bişi düşünüyorum ben

Şimdilik bu kadarrrr=)

Hiç yorum yok:

blogspot counter