pehh pehhh

Bu arada ne kadar uzun zaman yazmamışım ben ya hemen bi özet geçelim
Sevgili yapıldı, sevgiliden ayrılınındı:D
çocuk depresyona girdi beaaa kpss depresyonu
bence ayrılmak için ayaktı da insan ağlaya ağlaya ayrılınır mı nen acık delikanlı olll sus edebinle gittt nenn
diyemedim yaa laa:D
Neyseee Babanemin güzel bi lafı var
elli gülee güleee:D

yalnız bu sefer ben ayrılmayı düşünüyordum ki çocuk şimdi tam sınav zamanı beni bıraktı demesin die ben bırakmadım o bıraktı yaaa beni:D

laa bide geçen gün kardeşi beni görmemzlikden geldi yaaa gelde ölmeee yada gelde öldürmeee trip yapması gereken benken olanlara bak nese karakteri oturmamış şahsiyetlerden karakteristik özellikler beklemeyeceksin ;)

Hahahaha
Sanki üstümden yük kalktı arkadaş meğer ne baskı hissediyormuşum ne çok herşeyimi ona göre ayarlamışım.
Çocukla ayrıldık ohhhhhhh dedimmmm
Ailem bile şaşırdı bu kez yaa bi kaç kez zırladım yalan değil
Ama zırlama nedenim
eski sevgililerini (ki iki daneler -ler ekine bakmayın siz:D ) evlendirmiş biri olarak , ulennn benim nieee ilişkilerim yürümüooooo
adlı bir ağlayıştı...

Yoksa varya kafesinden salınmış kuş gibi oldum bide şu işim gücüm tam yerine otura hayırlısıyla beni kimse o zaman tutamazzz:)
kpss mi yoksa çalıştığım yerde yükselmek miii?
 daha üniversiteyi 3-4 yapma düşünceleri
bi yandan ingilziceyi unutmama geliştirme isteği
Hee bide artık ehliyet alma isteğii
Tüm bunları part time maaşla nasıl yapacağım oda ayrı bi soru

benim kafamda bunlar dönerken Sizin kafanıza hangi tilkiler hatta kaç taneler dönüyor kim bilir ama hayat böyle sürekli tilki kovalamayla geçio onlarda olmasa zor valla

Haydin bu kadarlık yeter umarım bi dahakine daha uzun bir yazı yazarım tabii okuyan varsaaa:D
yoksada kendi kendine yazmakda güzel :)




Hiç yorum yok:

blogspot counter