Karışık kafa iyidir derler...

   Son zamanlarda takıldığım şey plan yapmamam yada yaptığım planların gerçekleşmemesi 
Sanki bindik bi alamete gidiok kıyamete kıvamında bir hayat yaşıyorum.
Taam herşey olacağına varır gülüm de
İnsanda bişi yapar yani.Birşeyler yapmalı. 
Napıyorum napacağım diye düşünmez mi kimse
eğitim açısından, iş açısından, kariyer açısından napacaksın diye sorarlar adama
Sonrada
Hööönnnkkk !!!
diye kalırsın işte böyle.
İstemiyorum artık hayatı kpss aöf öss vsler için ertelemeyi. Geçioo abicim hayat hemde öle bi geçio kiiii ne çabuk geçti lan bu beş sene diosun. Napacaktım neler oldu diyorsun :( 
  Bi tarafdan etrafımdaki yaşıtlarım dostlarım vs.lerin evlenmesi ve sen ne zaman evleneceksin? soruları
Bir taraftan kızın evlenmiyor mu? 

Çok hoş bir talip buldumlar evi arabası var vsler...( bana bunları tavsiye edenlerde aldatmalar sonucu evlilikleri az daha bozulacak olan insanlar )
 

Sanki kendileri dünyaya 2. kez gelseler yine evleneceklerde evlenmeyi tavsiye ediyorlar .
diye düşünürken bir tarafdanda 
-Harbi yaşım mı geldi lan böle bişi var mı vakti mi var geldimi o vakitte miyim adlı sorularla başbaşayım.

Aslında hayallerim var gerçekleştirmek istediklerim.
Hem de bir sürü  şey ( ve sanırım bunun içinde birine ciddi manada içim gitmedikçe evlenme hayali yok:) )
Hem çalışma hayatında hem eğitimde yapmak istediklerim var. Buna engel olan iç ve dış etmenlerde çok çok fazla 

Kafam seninkinden bile karışık sanırımm:))

ama Karışık kafa iyidirrrrr derler:)

Hiç yorum yok:

blogspot counter