EN SON İZLEDİĞİM=> THE HOST




















Merhabalar yine güzel bir filmle hayatımıza tatlı ve keyifli seyirler kattım.
Filmin sonunda bir uzaylı için ağlamak üzere olacagım hiç aklıma gelmezdi dedim. :)

Filmin kitabıda varmış sanırım ve kitabı her zaman ki gibi daha güzel diyor kitabı okuyupda filmi izleyenler ben okumadığım için bir karşılaştırma yapamadım.
Benim için film gayet etkileyiciydi.

aman dikkat spoilerrrrr çıkabilir:)

filmdeki başrol oyuncusu kızcağızın kafasında iki karakter olması şahsen beni bile zorladı.Birde kafadaki iki ayrı karakterde iki ayrı adamceğize aşık oldu çık bu işin içinden çıkabilirsen:)

Tabii arada eksilerde vardı biz alışmışız uzaylılar piss kakaaaa:) böyle sevecen uzaylı görünce enee bunee böyle uzaylı olmaz diye bünye red ediyor:)
Hem çok barışçıllar hem de neden dünyayı ele geçirmişler yada neden gezegen gezegen geziyorlar çok gezenti çıktı bu uzaylılarrrr heee.

hııı bi de ooo ruh gibi şeyler kendileri ölünce kız siz bizi öldürüyorsunuz diye sinir krizleri geçiriyor. EEe siz bize ne yapıyorsunuz ?? diyesi geliyor insanınnn.

Neyseeeee

filmden ve karakterlerden karelerle sizi baş başa bırakayım :)

 

 başrol oyuncumuz gerçek bir göçebe sanırım gözlere bakarmısınız??
:))



Hiç yorum yok:

blogspot counter