EN SON NE OKUDUM=> OBSİDİYEN LUX 1 (Jennifer L. Armentrout DEX )

Seriyiiii bu kadar geç keşfettiğime inanamıyorummmmmmmmmmmmmmm !!!



Şu sıralar seriler kitaplar ve filmler hayatımın odak noktasında:)

Ve kardeşimin fark etmesi ile obsidiyen yani lux serisine sarmış durumdayız kitap annem kardeşim ve ben adlı bermuda şeytan üçgeni şeklinde okunuyor ve hakkında konuşuluyor.   :))

Kitabın yazarı bizler gibi bir blog yazarıimiş :) O nedenle zaten bir kanım kaynamışken. Birde damıon gibi bi karakter oluşturması ki kendisi ileri bi öküzcük evet evet yanılmadınız tam bir öküzün önde gideni bayan karakter katy de aynen kendisine söyleyip duruyor bunu tek ben söylemiyorum yaniii siz bile kitabı okurken sesli olarak ayhhh delyy bu yaaaa diye tepkiler vereceksiniz.

Nedense damion tam bir turk gibi geliyor bana malum bizde de fazlasıyla var bu tiplerden :)

Şuanda evdekiler 2. kitaba geçtiler en son okuma sırası malesef ki bana kaldı ondanda mutlaka bahsedeceğim.
hatta biz bitirir bitirmez 3. kitapda çıkmış olacak sanırım evdeki herkes sabırsızlıkla bekliyor:)

serinin ilk kitabı bütün olayların başlangıcı annesi ile yeni bir kasabaya taşınan kathy ve yan evde oturan komşusu damiıon ve onun kız kardeşi  ile tanışması ile başlıyor:) amaaa ne tanışmaaaa:D

tabiii sonraaa olaylarrrrrrrrrrrrr olaylarrrrrrrrrrrrr

aslında komple anlatabilirim ama anlatmak istemiyorum ve okuyun diyorum. Pişmannn olmassınızzzzzzzzz...

gerçi elimde bir ön okuma  kitabı var. dex yayınlarının en sevdiğim özelliği ön okuma kitaplarııııı :)


Yaaa ama arkaadaş kapaktaki kız hatta fotoğraftada var. Veee çok büyük gösteriyor çocuk cukk otururken kızzz ( ki kitapda 18 olduğu söyleniyor hatta damionda ona 13 gösteriyorsun falan diyor.) büyükkkk gösteriyorrrr abessss oluyor bu seferdeee

tek ben mi böyle düşünüyorummmmm????







Sen ancaaa yemek yee zatennnn




"















Want the cookie? Come and get it."
onikside bitirdim ona da bir post hazırlamam gerekkkk

opalide kitapyurdu.com dan sipariş verdim iki güne elimde:))))


Hiç yorum yok:

blogspot counter