EN SON NE OKUDUM => LİSA GARDNER MÜKEMMEL KOCA



En son ne okudum post serisi ile yine karsinizdayimmm :)) 2 yada 3 kitap daha bitirdim galiba sanirsam.
Bunlardan ilki mukemmel koca aman haaa sakin bu kiz evde kalmis simdide kocali mocali kitaplara sardi demeyin heee :)
Çünkü mukemmel kocamiz bir seri katillllll
vuhuuu :)

Surekli babasindan siddet goren tess birgun hayatinin erkegi ile karsilasir sonunda onu yani kurtarici sovalyesini bulur. Kendisi bir polistir. Hoş kendine guvenen ve gayette zeki biri...

Ama hic bir sey oyle gozuktugu gibi değildir mukemmel koca eşine fiziksel siddet uygulamasada psikolojik bir siddet uygulamaktadir. Evde hersey planli programli olmalidir o eve geldiginde ev temiz olmali ve tess de giyimli kusamli makyajli beklemelidir. Manyak psiko yaaa !!!
Adam o kadar titizdir ki kil tuy vs sevmez esine her yeri amonyaklatir. Vs. vs.
Peki ama neden bu adam boyle ve tess e surekli psikolojik siddet uygulamakda .
Yok sen zaten hep dayak yiyordunda şöyleydinde boyleydinde vs vs .

Bir sure sonra anliyoruz ki (blogger burda spoiler vermemek icin kisa kesmektedir ) adamimiz seri katil ve esinin pesine düşüyor.

Tabi konu benim anlattigim kadar basit degil heee kiza yardim edenler yada edecekler, kizin durumu, kizin bebegi, adamin durumu, adamin yaptiklari falan deliii bir macera sizi bekliyor emin olun elinizden birakamayacaksiniz ve hatta benim gibi daha dikkatli ve temkinli olmaya baslayacaksiniz.

Okuyacaklara simdiden bol bol metanet diliyorum...

Arka Kapaktan

Lisa Gardner

EPSİLON YAYINLARI

Hayallerinizin erkeği bir katilin ruhunu taşıyor olsaydı ne yapardınız?

Jim Beckett hayallerinin erkeğidir... Fakat Tess bu havalı polisle evlenip çocuğunu doğurduktan iki yıl sonra, kocasının on kadını vahşice öldürmek suçuyla parmaklıkların arkasına gönderilmesine yardımcı olur.
Yüksek güvenlikli bir hapishanede tutulmasına rağmen Beckett ona bunu ödeteceğine yemin eder. En sonunda da hapishaneden kaçar ve tüm oyunların en zoru başlar...

Korkuyla geçen bir hayatın ardından Tess daha önce hiç yapmadığı bir şey yapmaya karar verir. Psikolojik olarak harap durumda olan eski bir deniz piyadesinin yardımıyla, kızını korumayı ve kendini savunmayı öğrenecektir. Beckett'i yakalamak için dört eyaletin o zamana kadar tanık olduğu en büyük insan avı başlamışken, karı koca arasındaki tüyler ürperten buluşma için zaman daralmaktadır. Tess bu sefer öldürmekle öldürülmek arasında seçim yapması gerektiğini çok iyi bilmektedir.

"Unutulmaz derecede kötü bir adam ve merak uyandıran bir düğüm, Mükemmel Koca'yı heyecanlı bir kitap haline getiriyor!"
Tess Gerritsen

"Tami Hoag, Karen Robards, Elizabeth Powell ve Nora Roberts'ın eserlerine müthiş bir ilave."
Publishers Weekly S

Hiç yorum yok: