Güney kore hastalığı banada bulaştı :) PROTECT THE BOSS dizisi ile başlıyoruz.

Ovvv  tevafukları çok seviyorummm. bir iftar esnasında güney koreli bir arkadaş edindim. Öyle sevimliki anlatamammmm:)
Fotolar çekindik ve bir süre sohbet ettik. Yanındaki türk arkadaş büşra sayesinde ikiside müthişler:)
Tabii bir türk olarak bizede bekleriz diye tekrar davetde ettim:)

Bir çok arkadaşımın güney kore dizilerine filmlerine düşkünlüğü var ama Güney koreli bir Arkadaşı Allah bana gönderdi ve ben güney kore hakkında pek bişi bilmiyorum.Şansın böylesiiii...
Ama başlamam gerekiyormuş meğer...
Ne güzel dizileri filmleri varmış:)

Annemle hemen araştırmalara başladık ve bence güney kore hakkında bir çok bilgi edinip filmlerini izleyeceğiniz yeppuda.com a girdik. Serpil arkadaşım daha önce söylemişti bu siteyi bana sağolsun :)

Ve inanın 3 günde beni güney kore hayranı yaptılar.
Hele de jae joong ve ji sung hastası oldum iyi miiii:)Tabii gong yoo yuda unutmamak gerek.
Hatta Gong Yoo fan ı oldum adamın oynadığı tüm filmleri izledim nerdeyse:))

Protect the boss ile başladı sevgim:)

Dizi onsekiz bölümden oluşuyor. Zaten bizde o nedenle 1-2 günde 1 dizi tüketmekteyiz:)

Dizi 2011 yapımı 

İş bulmaya çalışan bir kadın (Choi Gang-Hee), sonunda bir sekreter olarak iş bulur. Sonra da yakışıklı patronuna aşık olur.Patronda ona. Ama patron ki ne patron tam bir çocuk sorunlu panik ataklı falan :) Birde diğer patron var:) Jae jongccum adam coollukdan yıkılıo hatta o güzel yüzünü bir kaç bölüm sonra saç şeklini nihayet değiştirip bize gösteriyor:)
Çok eğlenceli bir dizi sürekli güleceksiniz fakat her kore dizisi gibi sonlara doğru hüzünleniyor.Bazen aglatıyor bile. Ben değilde annem ağladı :) Bu yaşıma kadar hiç bir dizide ağlamadım. (ta ki gong yoo nun big dizisindeki bi sahnenin aynısını yaşamıştım o kareleri dizide görünce dayanmadım :'(


Neyse benim içinde bir ilk olmuş oldu :)

Hadi hadi diziden kareler paylaşayım sabırsızlanıyorummmmmmm:))))

Bizim iki yakışıklı ceooo




biri cool diğeri delyyyy gerçi çocuğuda delirtecek sonunda:))




bu arada dikkatimi çeken şey kültürlerinin bize benzemesi aile ilişkileri falan birde böyle bizim gibi birbirlerini vurarak sevmeleri 
hııı birde bunların erkekleri tüysüz arkadaş ama Allah bir saç vermişşş vuhuuuuuu (söylemesi ayıp zaten bizzat beni tanıyanlar bilir.benim hayalim kılsız yada az kıllı erkek ve böyle güzel saçlar olunca ki türkiyede malumunuz öle bişi olmadığı için yapabileceğim hiç birşey olmuyor.)

Güney koreyede gidemiceme göre ben en güzeli dizi izlemeye devam edeyim :)))

bi kaç kare daha paylaşmak istiyorum:)






Ben diyorum bu jee sung delyyyyyyyyyyyyy



Bu sane de muhteşem sahnelerden biri yine iki kavga edemeyen çocuk kavga etmeye çalışıyor :)



Birde video paylaşayımmm :)

 buda en güzel tanıtım videolarından biri  bence:)








2 yorum:

Serpil dedi ki...

Kore dizilerini ben de seviyorum canım bildiğin gibi. Çok doğal,eğlenceli ve masum geliyor bana:) Secret Garden'ı da izlemediysen izle derim ;) iyi bayramlar...

Unknown dedi ki...

tamam canım onada bakayım.
Sanada iyi bayramlar

blogspot counter